Gå til innhold

Syltetøyglass=tisseglass :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler som tar tisseprøve på ett syltetøyglass? Jeg hadde glemt å kjøpe med fler tisseglass,så jeg hadde ikke noe valg idag tidelig,annet enn å tisse på ett syltetøyglass :P Syns det nesten er litt morsomt, komme til jordmor med det.. Hehehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt syltetøyglass, men tacosausglass og barnematglass :) Hehe!

Skrevet

Fungerer fint det! Tomatpuré har vært "kriseløsningen" her av og til :D

Skrevet

Det er jo egentlig bare tull at vi skal kjøpe disse dyre plastikkglassene som kastes igjen rett etterpå, både med tanke på lommebok og miljøet.

Det har blitt til at jeg har brukt sånne glass, men det er fordi jeg oftes leverer syltetøyglass og lignende til gjenvinning etterhvert...

Skrevet

Brukte pizzasausglass en gang, fordi jeg hadde glemt å kjøpe på apoteket ;o) Det var absolutt helt i orden sa jordmor. Jeg liker best å bruke de fra apoteket jeg da....så har hamstret et lager her nå ;)

Skrevet

Jeg har et Aventbeger som jeg bruker. Et sånt med skrulokk som brukes til mm/barnemat. Og jordmor skyller det hver gang, og fyller det med littegranne sprit. Da er det bare for meg å skylle det godt før jeg bruker det neste gang. Sparer både penger og miljø. :)

Kommer selvsagt til å kaste det etter svangerskapet da...hehe.

Skrevet

koker dere glassene?? jeg bruker også sånne glass, kommer meg jo aldri på apoteket... litt flaut men miljøvennlig iallfall!!

Skrevet

Ja jeg koker dem før bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...