K ♥ tærten Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 ...mot at jeg skal finne på noe! I dag har jeg vært hos frisøren og så på kjempekoselig BIM treff, men det liker h*n tydeligvis ikke for formen er elendig i kveld/natt. Hver gang jeg prøver å gå å legge meg ender jeg opp med å kaste opp eller brekke meg til jeg nesten ikke får puste mer. Så sliten og lei! Syntes det rett og slett er døden å kaste opp. Eneste som funker sånn halvveis er å sitte oppe. Snufs... syntes så synd på meg selv her jeg sitter alene i stua. Dårlig samvittighet for at jeg er så dårlig så jeg ikke kan jobbe og dårlig samvittighet for at jeg klager når jeg endelig har blitt gravid.. Skikkelig syteinnlegg fra meg her på natta.
bitthen Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Jeg synes synd på deg jeg også! Ikke ha dårlig samvittighet, det er lov å være sykmeldt og lov å klage når man har det slik!! Det kommer til å ordne seg etter hvert, og når du holder din nyfødte i armene om noen måneder er alt dette glemt! Lykke til, håper det gir seg snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå