Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har det?

Jeg gikk fra litt kløe til ekstrem kløe og utslett over hele magen +++ i går morges. Idag har jeg vært hos lege og tatt blodprøve for å sjekke gallesyre, og i tillegg fikk jeg polaramin.

Klør som en gal her, og gruer meg som en hund til resten av sv.sk om jeg skal gå slik hele veien :( Er bare i begynnelsen av uke 14, så det kommer til å bli et laaangt sv.sk i såfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var plaget noen uker i 2. trimester, omtrent uke 14-16, tenker jeg. Men så gikk det over, heldigvis. Får håpe det samme gjelder deg, det er ganske slitsomt!

Skrevet

Godt å høre at det ikke alltid vedvarer :)

Jeg får vel vite mer av hva jeg kan forvente etter resultatet av blodprøven og. -Håper jeg. Skal få svar imorgen eller på torsdag, så slipper heldigvis vente så lenge.

Slitsomt er det ja.

Skrevet

Æsj jeg vet ikke om jeg har det som heter Svangerskapskløe men jeg har MASSE utslett bak knærne, leggene, i armhulene, nedover armene, i korsryggen og litt i panna.. Det klør helt forferdelig

(å jeg har atopisk eksem fra jeg var liten, som jeg stort sett har vokst av meg. Så jeg er liksom vant til at det klør her og der)

men dette tar kaka.. Jeg har svære kjøttsår bak knærne som væsker:(

Smører med hydrokortison, som alltid har hjulpet mot eksemen min før, men nå tar den så og si ingen ting:(

Skrevet

(er forresten 15+3 uker på vei å har hatt dette fra jeg fant ut at jeg var gravid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...