Gjest Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Må bare spørre dere her inne på 3.tri Jeg kjenner nærmest alle bevegelsene til barnet i magen.. alt fra at barnet snur seg, vrikker på seg og selvfølgelig sparker. Barnet har en favorittplass under høyre ribbein og jeg kjenner så tydelig at han ligger med ryggen ut. kan nesten stryke barnet over ryggen. Virker kanskje litt håpløst å være bekymret over dette, men har noen venninner som mener dette er et tegn på altfor lite fostervann. Har dere opplevd lignende, eller har noen synspunkter ? Er i uke 28
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Ta en tlf til jm,ikke meningen å skremme deg,men kan være at du har litt lite fostervann ja,det er mulig,snakket nettopp med jm om dette bla i går.Lykke til
atsjo Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Jeg tenkte også litt på dette tidligere. Syns han sparket og beveget seg såå mye. Er tynn og har bare lagt på meg på magen så har bare tenkt at det kanskje kan være derfor jeg kjenner alt så godt. Nå ligger han med hodet ned, magen har sunket og merker at bevegelsene har avtatt litt selv om han forstsatt er ganske aktiv. Storebror var også det, så tror bare noen er det egentlig. Tipper alt er i skjønneste orden, men skader jo ikke å høre med jm for å roe nerver:)
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Takker for svar. Ringte til jordmora mi, og hun fortalte at det kan være et tegn på lite fostervann, eller for stor baby for ukene. Siden, det er så mye liv skulle det ikke være noe problem, men om bevegelsene avtar skulle man straks komme inn til sjekk! bare sånn om noen andre her sitter med samme følelsen!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har også en veldig aktiv liten jente inni magen.......hadde stor gutt sist, så antar at det er en stor baby denne gang også. Har egentlig ikke tenkt over det før pga sist gang hadde jeg morkaken fremme på magen og kjennte ikke bevegelsene like godt som jeg gjør nå når den ligger ved ryggen. Hmmm, kanskje derfor hun er så aktiv da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå