Gå til innhold

Store bryster


Miessi

Anbefalte innlegg

Jeg har store bryster, bruker bh str. 80 D. Nå har alle mine bh blitt for småe og ubehagelige. Har ett par i 80 DD og dem har også begynt å blir småe. Hvordan skal dette gå hvis brystene vokser så utrolig fort? Snart er jeg sikkert opp i E og F. Blir utrolig tungt når magen enda begynner å vokse og jeg i tillegg har to store tunge meloner. Jeg måtte bare veie de i ste, og da veide dem over 2 kg hver. Jeg trur jeg forbigår Pamela med stormskritt, hvis jeg ikke har gjort det allerede. Er det noen andre i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker også 80 D til vanlig, og nå detter brystvortene utenfor bhen, så må få kjøpt meg noen større.. De andre gangene hadde jeg mye melk, og enorme bryst, men kjøpte gode støttebher som jeg vanligvis bruker når jeg trener, det hjalp veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gruer meg veldig... Hadde en så finn c-cup før jeg ble gravid første gang for 10 år siden.. Siden da har det bare fortsatt og vokse, og nå er jeg oppe i G :S Det er ikke lett eller billig å få tak i den str..

Og nå er jeg livredd de skal bli enda større. En ting er helt sikkert, samme hva min samboer sier, så blir det reduksjon så snart det er forsvarlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vurdert bryst reduksjon, men er usikker på om jeg skal ta det før jeg er ferdig med å få unger. Er ikke det sånn at det kan bli mye mer vanskeligere å amme hvis man har tatt reduksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal ikke være vanskeligere å amme etter en reduksjon. det fikk i alle fall jeg beskjed om.

uansett ville jeg venta til alle ungene er født ;) for ved nytt svangerskap vil brystene vokse igjen, og muligens bli slappe og henge litt etter enda en runde med amming.

 

derfor venter jeg.. er jo ikek noe vits i å ta en sånn jobb, og gjøre de fine, bare for å "ødelegge" de igjen seinere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg kanskje klare å lure legen min for å sende meg på oprasjon etter at jeg har fått alle ungan.

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...