Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Og vet dere om det er lov evt å leie den ut?? Hvá er reglene??
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Dersom den er godkjent i hht brannforskifter osv og som bolig er det vel ikke noe å si på det, er det det da? Snakk med kommunen. Vi har garasje med stor leilighet (80kvm) som svigers bruker til feriebolig. Helt uproblematisk, men sjekk at alle forskrifer er fulgt før du leier ut, det er en del som du må ta hensyn til når fok skal bo i gagasjen (hihi). Du får som sagt veiledning på dette ved å henvende deg til kommunen
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Du må ihvertfall skatte av det og hvem gidder å bo over en garasje? Ikke jeg ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Da skulle du sett leiligheten til svigers.... Sikkert flottere enn kåken du bor i..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Ja vert på nett å sett.. er jo masse utrolig fine lysninger:-)Og så er det en fra familien som ønsker å leie hos oss evt:-) Spennende... Vi skal unnersøke saken nærmere... Må jo ha godkjenninger og alt iorden:-) Og enig med deg 00.39:-) Hi
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Må jeg spørre deg 00.39 hvor mye det kostet å bygge garasjen? Og er leiligheten 80 kvm?? Fortell meg litt om åssen den er innredet?? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå