Tøysetipp Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 HAT: -Hormoner -Famile/venner (som burde vist interesse for å beøke oss et halvt år etter vi flyttet) ELSK: -Konemor -Arvingen
cherry coke Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 HAT: - en trøblete eks..forbasket avskum. - sure lærere - alt for stort pensum dette semesteret. ELSK: - lille frøkna, hun er skatten min!=) - sjokoladen min - familien min og vennene mine som har støttet meg i en litt tøff tid.
cherry coke Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 En til ELSK: - følelsen av å være nyforelsket, og følelsen av å bli tatt godt vare på. NICE=)
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 HAT: - Vinduskonvolutter når man er blakk - Frost på innsiden av vinduene - Naboen - Kø-sniking - Oppvask som formerer seg ELSK: - Sol - Å kjøre fort på flate strekninger med høy musikk - Kamikaze-Katten Kasper - Mormor og lillebror - Gode venninner - En god bok
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Hat: Kjipe forkjølelsesvirus som har slått ut lillemor på 3 mnd... Elsk: Verdens fineste unger! Lysere dager...
Emma&Adrian Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 HAT: Buss sjåfører som lukker døra på bussen når jeg ikke har fått mer enn 20 cm av vogna inn.... snø! (nå er jeg lei!) ting jeg ikke får til nå når jeg bor alene,vil aldri innrømme at jeg trenger en mann heller! ELSK Emma&Adrian Beste ungene Gossip girl (ja jeg vet! teit! men hallo,jeg må ha noe å fylle kveldene med alene i den store sengen hehe. Det nye familiemedlemmet vårt http://lenemiella.blogspot.com/2010/02/denne-nydelige-skapningen-skal-jeg-bli.html For de som vil se
Gjest Sauen og ungene Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 HAT Eksamensdatoer. 19 mai skal jeg ha en 5-timers skriftlig eksamen på formiddagen og en muntlig eksamen på kveldstid. Hva i huleste er det for et idiotisk påfunn?!? de må da klare å sette eksamener opp på litt mer forskjellige datoer når ALLE tar begge disse fagene?!?! ELSK Den nyyydelige mannen min som jeg snart skal kooose med, bare han kommer seg ut fra dusjen. Og et halvt glass vin på en tirsdag. Fysj!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 hat: syk dagene før eksamen. bedriver sykenærver. husker ting fra fylletorstag jeg ikke vil huske. mobbing uten hell. elsk at småen er syk akkurat i morgen... hihi (uansett hvor upolitisk korrekt det er å si det så digger jeg at bf må være hjemme fra jobb i morgen.. hehe. det er jo ikke akkurat sånn at han har hatt han masse vis av ganger dette året, så da får de endelig vært litt sammen)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Hat; -jobben -eksen -snøfaenskapet! Elsk: -blide unger (som jeg har hatt i dag!!) -å bo her, på nytt sted i nytt hus -mannen min -snart sommer!
erteposen + 4 Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Hat: - fortau med snø kombinert med tvillingvogn - snerk på kakaoen - våte kavringrester over hele huset Elsk: - oppdaterer meg og hører på et nytt band The Megaphonic Thrift - alle de små og store guttene mine sover, og jeg har akkurat lagt dynen rundt hver enkelt og plassert et stort kyss midt i panna. - chilli i kakaoen
Ranveig R Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 HAT: * ikkje finne ut kvifor lille oppfører seg som ho gjer, ER det noko gale, eller er det IKKJE? Kva i tilfelle? * ikkjeeksisterande energi * trang økonomi (men har kanskje ikkje lov til å ha det på denne lista når det er sjølvvalgt?) * at ikkje leigebuaren kan skaffe seg sin eigen postkasse så MI postkasse blir overfylt av deira brev, som EG må hente og levere til dei. ARGH! ELSK: * begge ungane sjølvsagt * mannen som er heilt fantastisk snill og er alt for god for meg (til tross for at eg er ganske fantastisk eg og) * besteveninna mi; veit ikkje kva eg skulle gjort utan * familie og svigerfamilie! * muligheten til å vere heime mens ungane er små * utgåtte varer på jobb ) * Simovogna vi kjøpte brukt etter å ha holdt ut eitt år (for lenge) med Quinny'en * Oslotur til helga, berre eg og lille
Mom2Two Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 Sånn akkurat i kveld og ikke altfor generelt: HAT: -Sykdom i familien -Skittentøyskurv med stoooor topp, det var som bare liksom.. -Hodepine og pms -Noe greier på jobb:-p ELSK: -Leser en god bok -Unnet meg en boks diet coke i ren selvmedlidenhet, og den er ennå ikke tom:-D -To sovende, friske barn og mann (vel, han er forkjølet, men you get the point:-p) -at sola skinte i dag!! Gjør noe med humøret ass. -Ny fungerende mobil!!! Yay:-) Det var forrige uke, men gleder meg fortsatt over at den faktisk virker..hehe.. -Gode vennskap Tøysetipp: I april/mai vil jeg ha den drinken du skylder meg (eller var det jeg som skyldte deg?) i vårsola på Aker brygge!!! :-)
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 HAT: Å ikke få sove pga. vond rygg og kvalme!! Onkelen til ungene som har sett minsten kun en gang! Bryr seg ikke:( Ene naboen. All snøen! Vil ha vår!! At tiden går så fort! Hodepine Levaxin ELSK De nydelige barna mine og den fantastiske mannen min. Resten av familien min. Spes. foreldrene mine. Artige tv-serier:) Macchiato og div annen kaffe:) Å gå hjemme med minsten:) Boller:) Våren Ferier
petite fleur Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 HAT: Halsbrann Bekkenløsning Minusgrader ELSK: SØnnen min Samboeren min Nurket i magen Kvikk Lunsj med havsalt Ryddig hus
Rampongi Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Hat: Vinter og snø en tung vogn de 2 ekstra kg på magen elsk: Fineste piraten i heleste verden Gode snille pappan hennes Sommer Palmer musikk og øl!
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 HAT: -snøen som fortsatt er her ute. -kommunen som ikke prioriterer økonomien sin slik at de kan brøyte på fortauene jevnlig under hele vinteren. Vanskelig for barnefamilier uten bil å komme seg avgårde da. ELSK: - mannen min - barnet mitt - at de har gratis helsetjenester og aktiviteter på helsestasjonen
*Rutletutt* Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 HAT: *Akkurat nå haaaater jeg når det begynner å snø...helt ok med den som allerede ligger, men ikke mer nå! *Folk som sniker i køen...grrrr... *Sutrete, selvopptatte mennesker:-( *At vi ikke skal på en laaang ferie til Florida i år også, he he ELSK: *Mannen min og våre to søte små selvsagt:-) *En familie som alltid stiller opp for meg/oss - føler oss veldig heldige der:-) *Gode venninner som jeg skal ha en fantastisk London-weekend med i mai - weeee - gleder meg! *Sjokolade og en god bok *Min hjemmelagde pizza (jepp;-D) *Livet mitt sånn generelt sett - vi er friske (stor sett;-)), har god økonomi og er i bunn og grunn veldig lykkelige:-)
chrisallic Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 Hat: -er så luta av å være gravid ,bekkenet ,kynnere og masse vondt.3 dager til termin. -har gitt bort fuglen og nå treger jeg:( -snø Elsk: -barna mine<3 -sambo Ha en utrolig flott dag tøysetipp:)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Hat: - Snø - Enda mer snø - Sa jeg snø??? - Ligge syk uten stemme Elsk: - Gutten min - Mannen min
lille je Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 HAT: -bihulebetennelse fra helvete - blakk -snø, snø og mer snø ELSK: -to herlige unger som på hvert sitt stadium nå (nesten) mestrer STORE ting -en ufattelig snill mann som tar seg av alt når bihulene mine krangler -lært meg å hekle!! -kaffe! -bøker -bra musikk -snart vinterferie
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. mars 2010 #21 Skrevet 3. mars 2010 Hat: - Snø - Regninger - Bekkenløsning Elsk: - Familien min - Livet i magen - At våren er på vei, det fine været og at snøen smelter
Tøysetipp Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #22 Skrevet 3. mars 2010 Det er en avtale Mom2Two ! Drinken er på meg og jeg vet hvor vi skal sitte. Husker ikke hva det heter, men jeg er sikker på at du også kommer til å like det:-) En forfriskende cosmo eller mojito i vårsolen frister stort nå:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mars 2010 #23 Skrevet 3. mars 2010 HAT: -snø, is og kulde -ingen jobb -få venner ELSK: -jenta mi, gutten min og mannen min -kaffe med melk -sol -oliven
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. mars 2010 #24 Skrevet 3. mars 2010 HAT: Snø Intelligens som sakte forsvinner som dugg for solen Såkalte "venner" ELSK: Min vakre familie! Sol! Spasertur i Frognerparken. Nytt liv i gamle vennskap Fine planer.
Mom2Two Skrevet 3. mars 2010 #25 Skrevet 3. mars 2010 Samme for meg hvor det er bare det er vårsol, deg som selskap og godt i glasset:-D Count me in!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå