Gå til innhold

Lurer litt på alderen her inne jeg :)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du deg ung eller gammel?

Prøvd lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 24 (blir 25 i år), og føler meg ganske ung, hehe.. :) Vi har ikke startet prøvingen helt enda. Skulle ha 1pp denne mnd, men får se..

Skrevet

er 26 år straks, i slutten av denne månden.. Føler meg vel sånn passe ung trur jeg.. hehe

Prøv å få barn i over 2år... =(

Skrevet

Jeg er 30, og føler meg sånn passe ung. Men føler også at nr 2 bør sitte snart. Har jo kanskje lyst på enda en til senere, og da har jeg ikke lyst å være alt for gammel... Dette er 12.pp:-/

Skrevet

21 år.. første pp, men hatt en abort tidligere..

Skrevet

26 år og prøvd i 16 mndr nå...

Skrevet

34 og prøvd siden august -08

Skrevet

akkurat blitt 25, nå i februar. har en datter på 2 1/2 år, prøvd i over 2 år nå. begynner å føle meg litt eldre. men det er vel bare meg, har følt meg gammel siden jeg var 18...he,he!!!

Skrevet

Netopp fylt 28, og føler jeg er på mitt beste ;)

Skrevet

jeg er 27 år :) akuratt passe ung ;)

Skrevet

Jeg er 30.. Føler meg egentlig ganske ok sånn aldersmessig:). Har prøvd i halvannet år nå. Gått to mnd på pergo. Håpefull!!!:)

Skrevet

Er 31 og er egentlig ingen prøver ennå. Men er jeg gravid denne mnd blir dette mitt 3 barn :)

Skrevet

Jeg er 35 år, og føler meg stort sett ganske ung ;) Men i baby-sammenheng, kjenner jeg at det er på tide å få til nr 3 nå...!

Sluttet på pilla i juli -09, og etter noen mnd med "det skjer når det skjer", så har vi prøvd mer iherdig med eggløsningstester de siste månedene, samt bidronning gele denne siste pp'en.

Skrevet

Jeg har akkurat blitt 35, og føler at tiden går fort nå. har lyst å få tredjemann før det blir altfor stor aldersforskjell på barna mine. Har to barn fra før, en på 9 år, et prøverørsbarn på 4 + hadde en MA i uke 11 i januar. Er nå i pp 1 etter MA.

Skrevet

22 :) Endelig i 1.pp.. Føler meg egentlig ikke ung, men med tanke på reaksjoner på folk når jeg sier jeg er klar for barn så er jeg visst veldig, om ikke altfor ung, hehe.

Skrevet

hehe :-) da lurer jeg på hva jeg er ;-)

21 år, ble gravid i fjord (endte med 2 englebarn).. nå er vi prøvere for første gang (sist var det mer som et glederlig uhell)

ikke noe unormalt her jeg bor å bli mødre i vår alder :-) 4 av de som gikk på u.skole kullet mitt, fikk barn innen de var 19 år :-P

Skrevet

Jeg er 26 år,har ei datter på 10 år,fødte en datter i 05 som døde etter ca 1 uke,hadde en ex.u nå på mandagen,og har prøvd nå å bli gravid siden mai 05.... Desverre nå når den "satt" så gikk det galt.... Men vi prøver fremdeles :)

Føler meg egentlig litt "gammel" føler liksom at tiden begynner å renne ut.... blir jo slik når man har fått barn så tidlig i livet og man prøver og prøver uten hell! Men den som intet prøver..... blabla!

Skrevet

Jeg er 27 år og har ei jente på 2,5 år.

Er vel i andre pp eller noe sånt. Den første "mensen" jeg hadde etter å ha tatt ut spiralen var ikke helt vanlig så litt usikker på om kroppen er i gjenge igjen. Hadde mersom brun utflod i en uke.

Vi stresser ikke, ønsker oss vårbarn i 2011, men sitter'n før er h*n hjertelig velkommen :D

Skrevet

Jeg er 23, altså passe ung :) Min 3 pp, ingen barn fra før.

Skrevet

Strax 23 år og går inn i vår 10. pp nå... eller dvs hadde akkurat en SA, så blir første pp etter SA'en. Er englemamma til en gutt som døde i uke 18 for snart 3 år siden, men ellers ingen barn fra før..

Skrevet

Jeg er 26, men jeg føler meg yngre :)

3. pp, men mamma til to katter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...