bringebærsnipp Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Han er jo ille søt og da. aldri vært noen mageligger, men etter at jeg ble gravid skal han aller helst ligge på toppen av magen min. Kanskje han hører noe som ikke vi hører innefra der...:-D Ligger der og maler og koser seg. Han er kanskje ikke like begeistret når babyen kommer ut...;P hi hi....
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 hahaha, ja akkurat slik ar katten min også.......hun er helt vill etter på ligge på maven og brystet og gnir seg oppetter hele kroppen min. og når lille jenta mi sparker så strekker hun bare litt på seg og går noen runder på maven hahaha
♥REBECCA♥ Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 pass litt på katten ,man skal ikke være så mye borti dem når man er gravid..
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Det skal jeg. Men har sjekket meg 2 ganger for toxo og null påvist. Holder meg unna kattesanden men koser med henne som før, det var visst greit ifølge lege og jordmor
Sierra Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Er ikke noe problem å kose med katten sin, det er bare kattesanden og det man kan finne der, man skal passe seg for :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 slik var kattene mine sist svangerskap og denne gangen også
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 jeg har en liten hund som vil ligge med ansiktet sitt inntil magen min, her om dagen fikk han seg et realt spark rett i ansiktet, da skvatt han litt til å snuste rundt på magen. sååå søt Helt klart oppmerksom på hva som foregår i magen.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Her har jeg og en mageklatrer..rare de blir år ma er gravid da.. Uff, kattesada ja..den må jeg skifte sjøl, men bruker hansker og vasker hendene godt etterpå da.
M@msen Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Vi har ikke pus selv, men mamman og pappan min har og den er egentlig ganske sky, men alle 3 gangene når jeg har vært gravid så kommer den bare til meg hver gang vi er der;) OG var på besøk hos ei bekjennt i går som også har pus, og den ville også bare ligge på meg:) så jeg tror de senser noe som ikke vi kan på utsiden:) snålt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå