babyprincess Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 hvis vi får delt foreldre ansvar, må han godkjenne om jeg vil flytte innenlands da? Jeg kan dele alt ansvar 50 prosent, men det er en ting jeg vil ha muligheten til å gjøre hvis jeg vil, det er å flytte....men hvordan er reglene for det?? Har inntrykket av at jeg må ha foreldreansvaret og han bare samværsrett...å det kommer han aldri til å gå med på.......
odji Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Med delt foreldreansvar kan du flytte innenlands uten at han kan si noe. Men flytting til utlandet kan du ikke uten at han er enig. Og dei aller aller fleste fedre vil få delt foreldreansvar uansett, om de går til retten. Det skal mye til for at de ikke får det. Er i samme situasjon selv.
Gjest ->>- Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Du kan flytte hvor du vil innenlands uansett hvordan ståa er med foreldreansvar og samværsordning. Foreldreansvar har forøvrig ikke noe med samvær å gjøre. Men hvordan har du tenkt å få til en femti-femti-ordning om du flytter langt unna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå