Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg verker noe så grusomt i armene!! noen som kjenner seg igjen?

det er samme verk som når du har influensa og verker kjikkelig i alle ledd i hele kroppen, bare at jeg ikke er syk, og ikke verker på samme måte andre plasser enn i armene. Føles som de på en måte er halveis "lamme" og at det ikke kommer nåkk blod i de, selv om jeg vet at det gjør det. og verker ekstra når jeg anstrenger dem. Har ikke hatt sånn før så jeg vet ikke om det kan henge sammen med graviditeten?? derfor jeg spør her inne. har også smerter i korsryggen, noe jeg vet skyldes graviditeten, derfor er jeg ikke så urolig for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke hva det heter, men man kan få trykk på nervene ut i armene pga væskeansamlinger (vann i kroppen). Jeg hadde det litt sånn på natten mot slutten av sist svangerskap uten at jeg gjorde noe med det. Gikk over etter fødsel.

Ta kontakt med fastlegen din for å høre hva det kan være og hva du bør gjøre. Kanskje det finnes noen øvelser etc. som hjelper? Vet det finnes noen skinner man kan sove med som skal hjelpe.

Smerter i korsryggen kan være bekkenløsning/låsning.

Lykke til

Skrevet

Takk for svar =)

Jeg venter ett par dager og ser om det blir bedre, viss ikke så tar jeg turen til legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...