Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Ny sesong av True Blood!! Kan ikke noe for det, men jeg elsker den serien!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Enig:) Men har sett hele sesong 2 jeg da, så venter bare på at sesong 3 skal sendes i USA, slik at jeg kan laste ned!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Tror jeg ligger langt etter de fleste, men pcn min nekter å laste ned noe som helst..fikk sesog 1 til jul a kjæresten, så venter egentlig bare på neste boks nå,,,tar vel et år eller noe før den kommer HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå