Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Han har aldri sett henne, og vil ikke ha noe med henne og gjøre. Hun er nå 11 år. Bidraget bruker å komme mellom den 27-30 hver mnd, som regel sammen med barnetrygden. Denne mnd var jeg virkelig skikkelig avhengig av å få bidraget, men det har enda ikke kommet. Jeg sendte han en meld. og spurte helt enkelt om han hadde betalt, og fikk dette til svar: "Hmmm... Jeg har lagt det inn på nettbanken. Kanskje det har sjedd en feil? Jeg skal sjekke straks jeg kommer fra jobb" Jeg svarer: "Ok, takk skal du ha. Håper du evt får betalt så fort som mulig om det ikke er trekt, for vi trenger pengene til mat" Da svarer han: "Jepp. Hva skal du gjøre i sommer da? Alt bra ellers?" Ehm... Hvorfor i allverden lurer han på hva jeg skal i sommer?! Kan han ikke bare betale, og drite i oss, som han har gjort i 11 år? Han har ETT ansvar som far, og det er å betale bidrag! Jeg har enda ikke hørt fra han ikveld, og lurer egentlig på om det er noe vits i å spørre mer heller. Dette har skjedd så mange ganger, ALLTID samme svar. "Ehm, jeg har lagt det inn på nettbanken, blablabla!" Er jeg teit som er sur? Hadde dere sendt ny melding?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Kanskje han rett og slett er litt distre? Men han bør jo betale så fort han får melding fra deg om at han har glemt det. Når det kommer til meldingene om hvordan det er med deg, spør han vel bare for å være koselig og vise interesse.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Dette må vel være et tøyseinnlegg som er lagt ut av noen som kjeder seg litt vel mye i kveld, eller? Dersom dette er et reelt problem, får du kjøre hele bidragsgreia gjennom Nav. Da kommer pengene når de skal.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Hvorfor lar du ikke nav\innkrevingssentralen ordne opp i barnebidraget? Er vel ikke din oppgave å måtte mase etter det.. Når det gjelder den smsen, så kan det jo faktisk ha vært hans forsøk på å snakke med deg, evt høre om datteren sin da.. Hans ansvar som far er da mer enn å bare betale bidrag! Hvertfall om du lar han slippe til. (Om han vil, vil han ikke, så er han ingen far, men en spermdonor.)
PAVEEL Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har heller ikke fått bidrag fra bf til minstejenta forrige mnden, skjønner ikke hvorfor for han bruker å være presis...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Nei, men jeg skulle ønske jeg bare tøyser :-(( Dette er ikke et tulleinnlegg nei! Og til den første som svarte: Han lurer ALDRI på hvordan vi har det, men stiller spørsmålet hver gang jeg lurer på om han snart kan betale bidraget. For han er for sen annenhver mnd! :-(( Hadde han brydd seg, hadde han svart de 6 første årene når jeg sendte brev og bilder, tror du ikke?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Selv om han er en drittsekk så trenger ikke du bli det. Ha en hyggelig tone så får du pengene dine. Husk også på at det aldri er for sent til å bli en god far. Datteren din fortjener iallefall at du prøver. Det er jo ikke snakk om at han skal få alt - uten å gjøre noe for å fortjene det. Hadde sendt en ny tekst ja.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har brukt 6 år av livet mitt for at dette rasshullet av en fyr skulle begynne å bry seg om jenta. Jeg ringte, sendte brev med bilder, men den gangen tok han hverken tlf eller svarte på brev. Det er faktisk for seint å komme nå, å "ønske" noe som helst! Jenta er 11 år, og vil ikke vite av han. Men nå har det heldigvis aldri vært et problem heller da, siden han ikke vil vite av henne heller. Noen ganger så kjenner jeg meg som en skikkelig mannehater! Paveel, har ikke du heller fått? Når bruker du å få da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå