Gå til innhold

Spennende spørsmål om falsk profil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rent hypotetisk:

Om jeg har en falsk profil på ett nettsted og utgir meg for å være en mann, og får kontakt med en mor som holder sine barn borte fra far med trusler og løgn, men som sier til barnevern/advokater o.s.v at barna ikke VIL til far og at hun ikke kan tvinge dem. (Barna må også si at de ikke vil, for de tør ikke trosse en tyrannisk mor)

Jeg får god kontakt med mor og hun skriver til meg at hun med vilje holder barna borte fra far fordi hun vil ha barna for seg selv e.l Og hun sier i tillegg at far f.eks var voldelig mot henne, noe som da blir ærekrenkelse siden det er løgn.

Kan jeg da ta utskrift av den samtalen og sende til barnevern/advokat ect?

Og ikke minst, har jeg LOV til det, i og med at jeg utgir meg for å være noen andre en jeg er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil aldri bli godkjent som bevis da det ikke finnes signatur.

Et signert brev derimot vil bli godtatt. Nå er det bare ord mot ord.

Skrevet

Syns du heller burde jobbe litt med de fritidsproblemene dine...

Skrevet

SÅ vidt jeg vet, så har du ikke lov til å hverken avlytte eller kopier samtaler med andre, uten deres samtykke.

Skrevet

Ja virkelig store fritidsproblemer når hun prøver og redde uskyldige barn... Idiot! Du er vel gjerne en tyranisk mor du og!

Skrevet

Det er da vel bedre med utpressing rettet direkte mot løgneren da. Alà "jeg har kopiert mange samtaler nå, og kommer til å gå til advokat med dette, med mindre du begynner å samarbeide med barnefaren!"

Dette kan kanskje gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...