Gå til innhold

Guri malla!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sånn sinnsykt med halsbrann idag!!!!!! Har bare spist et horn idag... Var veldig plaget de tre første mnd, men forsvant da.. Og idag er det helt j....

Gaviscon, lovehearts, melk, banan..ingen hjelp.

Anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett horn på hele dagen? Det kanskje hjelper å spise litt mer da, så du iallefall har noe fyll i magen og ikke bare går og "ørter" på den ekle og veldig sterke magesyra....? Også kan du prøve å gomle noen mandler, det har hjulpet meg mang en gang:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg drikker biola, spiser yougurt og banan...ellers en VANN!!! det beste jeg kan anbefale.

Ikke spis for sent før du legger deg og jeg "sittesover" om natta. Det funker supert. Men du må spise mer ja...mandler funker også kjempebra som My_my skriver :-)

Lykke til

Skrevet

Gaviscon virket ikke i det hele tatt på meg, men Link funker superbra.

Har alltid en Link i vesken.

Syns ikke yoghurt virker på meg. Spiser mye yoghurt og får ikke halsbrann av det. Men merker at når halsbrannen først sitter, så hjelper ikke youghurt. Men det er meg, Kjempe bra at det fungerer for mange andre, Smaker utrolig mye bedre enn Link og Gaviscon ;)

Skrevet

Du må i tilfelle ta flytende Gaviscon, tablettene funker ikke synes jeg.

Skrevet

Link funker til meg også.

Ellers så kan is også hjelpe å dempe litt :)

Jeg får faktisk halsbrann av vann :S

Skrevet

takk for tips =) (ska på handletur i mårra ja)..

Og joda et horn er lite, men når matlysta er på bånn blir det sånn..

Forhåpentligvis kommer bebisen snart ut =) er nemlig på overtid nå!

Skrevet

Smådrikk melk heeele dagen, det5 funker, en melk på styrten har ingen effekt.

Skrevet

Kjære deg, du må spise!!!!!

Mandler fungerer veldig bra for meg:-)

Har i tidligere svangerskap brukt div. fra apoteket, men denne gangen har jeg ikke ork på å putte i meg disse kvalmende greiene. Men mandler har jeg stående konstant på bordet og spiser når jeg kjenner det brenner...og det hjelper:-)

Det er nok også viktig å spise mat jevnt og trutt - ikke så store måltid, men heller ofte.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...