Gå til innhold

Vedr. mascara - hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt utenom tema... men jeg lurer på om noen kan gi noen råd vedr. mascara. Samme hvilken mascara jeg kjøper så synes jeg den "flasser" av under øynene mine. Lurer på om jeg gjør noe feil når jeg påfører den etc?Jeg er en travel mor som ikke har all verdens tid til å stå foran speilet...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet en del med at den flasset tidligere. Nå bruker jeg den gule med lilla skrift til maybeline og er kjempefornøyd!

Skrevet

Om du er flink å fjerne gammel mascara før du påfører ny bør det flasse minimalt. Ser om jeg har glemt fjerne mascaran på kvelden så flasser den skikkelig neste dag helt til jeg fjerner den og tar på ny.

Max factor sin med sånn gummibørste er god synes jeg ;)

Skrevet

Jeg sverger til Clinique Lash Power Mascara. Den smitter ikke, flaker ikke og vaskes bort med lunkent vann :)

Skrevet

Takk for flotte svar alle 3!

Skrevet

Diorshow er den eneste som funker 100 % for meg. Sikkert veldig individuelt. Men som de andre sier her, så er det viktigste å fjerne all gammel mascara. Øyesminkefjerner er en god investering, da får du av alt uten å jobbe noe særlig for det :)

Skrevet

Den eneste jeg har likt er HR mascara queen, ikke klumper, ikke flasser og lett å påføre, ruller børsten litt grundig i roten og så ruller jeg den ut til tuppene

Skrevet

Jeg for min del kan ikke bruke sminkfjerner med olje, for da blir det som du sier fort avflassing..

Mascaraen jeg bruker har jeg sværget til i 13-14 år. Den er fra Lancome og heter definicils.. Klumper ikke heller, noe jeg syns mange andre mascaraer gjør fort.

Jeg har prøvd andre typer både fra Lancome og andre merker uten å være så fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...