Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebrødre: Vidkun Hermès og Hens Atle

 

(Jeg og pappaen er ikke etnisk norske)

 

- forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det å presentere barnet sitt som Vidkun her i Norge? Det er vel ikke så lenge siden det navnet ikke var lov til å bruke:)

 

Hannes var det første jeg tenkte på.

Skrevet

Det ha gått veldig fint (han er ikke norsk statsborger). Det er oppkalling etter en person jeg lenge hadde veldig kjær. Dessuten bruker vi bare Hèrmes til daglig. :)

 

 

Skrevet

Det er et fint navn. Vi har en gammel slektning som heter det:)

 

Vil dere ha en til på H da? Hannes og Audun heter brødrene jeg tenker på, dansk/engelsk. Fine navn dere har!

Skrevet

Tusen takk. Mange har vært skeptiske til Vidkun, forståelig nok, i Norge. Hermès het min oldefar som var fransk.

 

Hannes var fint, det tar vi med oss, takk!

 

Skrevet

Cornelius (men det er kanskje litt søtt i forhold til de to andre navnene)

Thomas

Mathis

Clement

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...