Gå til innhold

Hvor mye veier deres barn på rundt 3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye veier deres barn på rundt 3 år?

Gutten vår blir 3 år på fredag, og jeg syns han er så liten.

Han veier bare 14 kg (klarer ikke å måle han, han vil ikke stå i ro)

Er ikke det litt lite til den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er tre år og 4 mnd, tror han veier 18-19 kilo. Normal høyde, ganske tynn, egentlig.

Skrevet

Min gutt blir 4 i april og veier 15/16 kg tror jeg.Han er en liten spretten tass som er sunn og frisk og glad i mat.Usikker på høyden,men han bruker 98 i klær,hehe

Han har ingen kjemper å slekte på heller

Skrevet

jenta vår er akkurat fyllt 3 å veier 15kg å er 97cm høy:)

ifølge percentilskjema er hun ganske gjennomsnittlig..14 ganske normal vil jeg si:) åsså noen har lett og andre tung beinbygning!:) prøv å la barnet stå intil veggen bare to sek åså setter du merke med fingern å måler etterpå!:) da kan du se om hun/hun veier litt lite iforhold til lengden..man ser liksom aldri på vekta alene:)

Skrevet

Guten vår var ca 14,5 kg då han var 3 år, og i underkant av 100 cm.

No ved 4,5 år er han 16 kg og 108 cm. Gjennomsnittleg lang, litt tynn, men frisk og rask :o)

Skrevet

Gutten vår fyller tre år om to uker, han veier ca 14 kg. Han bruker vel rundt strl 98 i klær nå, men jeg er usikker på høyden hans.

Skrevet

Jeg har en stilk som fyller 3 i juli. Han er 12 kg og 91cm.

Tynn i mine øyer og slitsomt i disse 'syke tider', men han er likevel ''normal'' og følger sin kurve.

Skrevet

Ca 14,5-15 kg tror jeg. Blir 3 år om et par mnd.

Skrevet

min veide 13,5 kilo og var 1,5 cm en mnd etter 3 års dagen ca

Skrevet

Mini er bare 2, dvs han blir 3 år om 2 mnd og veier 11,5 kg =) Høy og tynn som storebror =)

Skrevet

Jenta mi ble 3 år i november, og hun er ca. 14,5 kg. Også er hun ca. 96 cm. Helt perfekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...