Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Til sommeren har vi en liten baby og lurer på hva vi skal finne på til ferie. Syden, eller bare biltur til sverige\danmark? Hva kan vi finne på som er barnevenlig samtidig litt morsomt for meg og samboer? Vi har vurdert sommer hus i danmark, dyreparker, sydentur(blir vel litt varmt og reise til syden med en baby i sommer?) akvarium... Vil gjerne ut av landet! Men kommer aldri frem til noe. Noen med erfaringer som vil dele?? Og tar gjerne imot forslag til hvor man kan reise, og hva man kan finne på Har tenkt i tiden juni\juli.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Hva med skottland? Har vært der maaaaange ganger. Å alltid noe nytt å gjøre Billig flyturer ( som regel. om du leter i litt god tid ) Maten er billig. Å MYE å gjøre
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 19:26 : Om du er HI så hadde det vært høflig å i det minste takke for det forslaget du allerede har fått her. Jeg hadde tenkt å komme med noen forslag selv, men gidder ikke når det er en uhøflig "dytte"-tråd
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Hvor gammel er babyen når dere har ferie da? Å kjøre langt med bil er ingen fest for en liten spurv, ikke kan de sitte lenge i setet av gangen heller. Kan jo kjøre korte strekninger og ta laaange pauser, men om du absolutt må av sted på ferie med en liten baby, så hadde jeg heller satsa på båt/ferge eller fly, foran lang biltur. Vent å se det an før dere lager store planer, å være foreldre er ikke alltid slik man ha sett for seg i begynnelsen. Noen får sove-babyer, noen får kolikkbarn, noen får barn med søvnvansker, noe får rolige, enkle babyer, noen får babyer som gulper/kaster opp flere ganger dagen... Man vet aldri, så vent å se det an er mitt beste tips!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 For min egen del må jeg bare si at jeg hadde ikke orket å ta med ett spedbarn på ferie/reise. For når du skriver spedbarn, så regner jeg med at han ikke er særlig gammel....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå