Gå til innhold

Hmmmm, kanskje, kanskje, håpe, håpe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt over 5 uker siden MA.

Venter på den h**** mensen.

Negativ test for 2 dager siden (strimmel fra billige-tester).

Tok CB+ idag.

Etter 3-4 min kom test streken. Et X.

Riktignok var streken tynn som en sytråd, men klar og fin i fargen

Kanskje, kanskje, håpe, håpe......

Håper virkelig det ikke bare er rester etter MA'en.

Ny test om et par dager.

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Og klem til deg!

Skrevet

J-76:

Ååå

Så hyggelig å se deg igjen.

Håper du har det bra

Klem

Skrevet

Alt bra med meg, men er ikke på prøvern enda. Håper på 2011 baby :-)

Skrevet

OIOIOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så spennende! Krysser alt jeg har for deg Ser jo ut som du er gravid da! Masse klemmer.

Skrevet

kosli, men j..... irriterende å ikke vite:)

er i samme situasjon nesten som deg, hadde første mens på januar etter 2 SA, denne mnd har vært mye tull, får sytråd streker på CB+ og negative billigestrimler, positive el-tester hele mnd nesten, skal å ta hcg blodprøve i morgen så nå skal jeg endeli få svar, legen håpet svaret kom på fredag, hvis ikke kom det ikke før tirsdag. jeg xxxxxxxxxxxxxxxxxxx alt får oss begge jeg:)

Skrevet

glemte å si så at du hadde hadd eggløsning får 2,5 uker siden det er noe sånt til meg også:)

Skrevet

Så gøy, lykke til for deg også ;-)

Kanskje vi får termin samtidig

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Skrevet

hehe kankje det:) jeg er bare så utrolig lei av å gå å vante slik, eller om hormonene har klussa seg helt til, men enn hvis CB+ ikke stemmer det er jo så mange som får feil på de, svakt pluss så er det egentli neg de mener, er så mye tanker, har trekt meg litt unna internett får det gjør meg i allefall gaaaaal

Skrevet

Åhh... håper det har klaffet :D

Sender deg litt babystøv **************************** ;)

Klem fra

Skrevet

Lurer på om testene jeg bestilte på søndag kommer idag......

Skrevet

Åhhhh såm jeg håper for deg nååååå!!!!!!!!!!!

Men må bare tilføye at det er mye feil på de cb-testene og de har da en sytråd-tynn helt klarblå strek loddrett. Men jeg hadde goså det på min første pos test denne gangen men da var det også svak blå på resten av den loddrette streken hvis du skjønner.....

Krysser alt jeg har for deg i alle fall:)))

Skrevet

Å, fanken.

Hadde kun denne sytråd tynne loddrette og ikke noe mer ;-(

Vel, etter når jeg tror jeg hadde EL, så burde jeg ha fått tante besøk, så vi får se....

Skrevet

Det trenger ikke å bety at du ikke er gravid. Ville bare si at det har vært mange som har fått seg en negativ overraskelse pga denne feilen.

Ta en ny CB hvis du har liggende, evt ville jeg kjkøpt en qr....

Det er j VELDIG lovende at tante ikke har kommet ifht EL:))))

Krysser alt jeg har for deg!!!!!

Skrevet

Er ikke 100% at det var da jeg hadde EL, men en sånn 85%.

Bestilte nye tester fra Billige-tester på søndag, så de burde komme idag.

Er syk, så jeg kommer meg ikke på apoteket idag

Posten pleier å kommer her i 13-14 tiden, noen ganger så sent som 15, så får smøre meg med tålmodighet litt til.

Skrevet

Mens jeg satt og skrev, kom posten.

Den hadde testene mine med seg.

Løpe på do. Presse ut noen dråper. Teste.

Negativ ;-(

Vel kunne kanskje skimte en strek når jeg holdt den på skeiva, men det stoler jeg ikke på.

Er egentlig idiotisk at man går hend og stoler mer på disse billige strimlene enn de dyre CB+.

Tror jeg skal prøve å vente med å teste igjen til over helgen. dersom jeg klarer.

Skrevet

Oi ooi oooooiiiiiiiii!!!!!!!!!!

For å si det sånn; jeg fikk bare svake streker etter tiden gikk ut på de billigtestene, men jeg var gravid........

Har du bare billigtester hjemme nå eller?

Anbefaler deg å prøve på nytt i morgen med morgenurin altså....

Skrevet

Hadde også en slik 1. test når jeg var gravid med den 1. MA'en.

Men det "bare" er 5,5 uker siden 2. MA ble konstanter og jeg begynte å blø, har jeg lyst å vente noen dager (om jeg klarer).

Dersom dette bare er rester etter MA'en vil den for bli svak, og dersom den blir sterkere, er jeg gravid.

Har egentlig litt på følelsen av at jeg kanskje er gravid, siden jeg tok en helt negativ billig-strimmel for 3 dager siden.

Men akkurat nå tør jeg ikke stole på noe.

Jeg bare håper lille gran ;-)

Skrevet

jeg håper bitte grann masse :)

klem

Skrevet

hmmmm så du hadde neg test for noen dager siden...... hmmmmmm

da må jeg virkelg si at jeg håper bitte litte granne kjempemasse:))))))

Skrevet

Så søte dere er.

Klarer egentlig ikke å la være å håpe litt selv, men er egentlig veldig nøktern nå. Har ikke lyst til å juble før den er ordentlig positiv.

Kommer også til å vente med å fortelle det til mannen før den er ordentlig positiv, er nok at en av oss blir skuffet dersom tanta kommer en av de nærmeste dagene.

Skrevet

Håper også masse masse for deg vennen, håper spiren sitter der og inngår en 9 mnd. lang leiekontrakt:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Ok, vente med å test til over helgen du liksom.

Trodde jeg virkelig jeg skulle være så sterk??

Vel, billigestrimlen jeg fikk svak i går, var svakere idag ;-(

CB+ som hadde kun en sytråd strek i går, hadde en veldig svak strek idag, men den var i tillegg så bred som den skulle være.

Blir helt forvirret her jeg sitter.

Skrevet

hmmmm, da synes jeg faktisk at du skal ringe fastlegen din og be om å ta 2 hcg-prøver. En i morgen og en på mandag er fint for da får du 3 dager i mellom. Si at du får svake tester og føler deg gravid og derfor vil sjekke om det er rester eller faktisk ny graviditet. Bør ikke være noe problem å få tatt de prøvene.

Du må jo slippe å gå slik og være forvirret for man får jo et håp også da.....

Ønsker deg masse lykke til og hold oss oppdaterte.

Og forresten; de billigtestene er ikke helt til å stole på. Alle mine billigtester var svakt positive som regel ETTER tidsfristen og jeg var gravid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...