Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 En bekjent av meg ble mor for ca 3 måneder siden, hun har vært ute å festet hver helg siden babyen hennes var 2 uker gammel. Samme måneden hun fikk babyen måtte hun på sosialen fordi hun satt igjen med 0 kroner av OS'en hun hadde fått fra NAV, og engangsstønaden var brukt opp på fysioterapeut til seg selv og alt annet enn barneutstyr og leilighet. Denne mammaen har mye sterkt fortid i rus og dårlig miljø, og hun ruset seg også i begynnelsen av svangerskapet sitt. Dette er en nokså ung mamma. Etter som vi jentene har lest og hørt er hun nå på sin 3 eller 4 kjæreste siden barnet ble født, og jeg fikk nettop høre at hun sloss med en denne helgen, når hun nok engang var full. Jeg tror ikke at barnet hennes har det vondt på noen måte, men man må vel forstå når man blir mor at man ikke har kun seg selv å tenke på? Jeg mener ihvertfall at det ikke er slik en mor skal være. Jeg velger og være anonym, men lurer på hva dere synes? Jeg er veldig bekymret for denne jenta nå, ikke minst for lille babyen som trenger mammaen sin hele tiden. Hva kan jeg gjøre, mest av alt har jeg jo lyst å bare si akkurat hva jeg mener, men da kommer det en del "fine" gloser, og dessuten har ikke jeg noe med hennes liv å gjøre. Gud bedre..... :o/
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Om det virkelig er så dårlig stelt så gjør du noe med det. Spiller ingen rolle hva vi mener og ikke mener for vi kjenner ikke denne damen og hennes situasjon. Ta kontakt med helsestasjon eller barnevern. Gjør noe. Det er ikke noe å vente på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå