♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 og skal gå på den i 10dager. Og vurderer skikkelig å ha ho hjemme fra bhg disse dagene og la ho bli skikkelig frisk denne gangen... Hadde litt lungebetennelse for 3 uker siden og gikk på antibiotika da. Men sende ho i bhg med en gang hun var frisk. Kanksje litt for tidlig.... Hatt 3 antibiotika kurer og 2 pencillin kurer på 4-5mnd. Så vil virkelig at hun skal bli frisk. Er det unødvendig og "teit" å ha henne hjemme i 10 dager??? Hun går også på flutide og begynte på ventoline i dag. Blir 2 år 16 mars.
melkekua™ Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Jeg skjønner deg så godt at du vil ha en helt frisk jente. Om du har perm ville jeg hatt henne hjemme for å være helt sikker, men skulle hun bli for frisk for å være hjemme (merker det godt på humør og oppførsel hehe) så får du bare sende henne i bhg.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Ja, er hjemme hver dag med lillesøster på 3mnd. Så gjør ikke noe å ha Emilie hjemme... Blir iallefall hjemme denne uken, så får jeg vurdere det i løpet av neste uke.. Men som jeg føler nå blir hun hjemme 10 dager rett å slett..!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå