rosa og en blå Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 bare de pene skal overleve og som er verdt noe.
MintCondition Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Tenker du på det at han og mannen hans ville plukke ut de peneste blant eggdonorene, og så lage en baby? Litt Hitler.
rosa og en blå Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2010 hehe, jepp!! ja, jeg overdreiv i overskrifta. men kjenner jeg blir så irritert, når de skal lage en perfekt beibi før de skal adoptere- korfor ikke bare ta en ferdig beibi som trenger dem?
PAVEEL Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg synes han er spesiell på en god måte jeg:) Ang de eggdonorgreiene så er det ikke HITLER! Er du gal??? Når homofile engang ikke blir sett på som likeverdige mennesker og han er en sånn Hollywoodkar så er det vel den mest naturlige veien for de å gå.... Er ganske typisk nordmenn å hate alt som kanskje er litt over gjennomsnittet normalt.
Full house Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Du har lest for mye se & hør tror jeg. Jeg hørte at de hadde hatt en reportasje på radioen, og betviler vel egentlig at det var akkurat slik de beskrev det. Om JT vil ha barn, må han jo bruke surrogat, siden det ikke er åpnet for at homofile skal få adoptere i Norge.
nickoline og supermann Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Synes hitler teorien til vg ble litt feil. Samme gjorde utalelsen hans, men synes han forklarte seg fint etterpå jeg. Media trykker og legger vekt på akkruat det de vil... Jan tomas er og blir jan tomas. Om de vil ha egg donasjon elleri kke må de selv få bestemme akkurat som alle andre....De har 3 valg som alle andre. De får velge selv. Tror alle som velger eggdonasjon ser på "merittlista" til donoren... og litt på utseende om de får sjansen til det. Men ikke alle sier det rett ut:) Tror de blir flotte foreldre jeg...
OsloMor Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Alderen deres er også feil. Partneren er for ung, og Jan Thomas er vel snart for gammel. Grensen går vel på 43 for førstegangsadopsjon. Og selvsagt legningen deres, endel land forbyr homofili og er da ikke interessert i å adoptere bort landets barn til homofile foreldre.
MintCondition Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Poenget her var vel at JT ble sitert i media hvor han sa at de skulle finne "den peneste" eggdonoren. DET er litt "Hitler".
tre små knotter Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 En er for gammel og den andre for ung, derfor får de ikke adoptere. Dessuten er det få land som adopterer vekk barn til homofile. Dersomde velger surruoat tipper jeg de, som alle andre foreldre vil gi barnet et godt utgangspunkt. Jeg tror ærlig talt ikke de er sååå nøye på utseende. Selv om foreldrene kanskje er superflotte, betyr det faktisk ikke at de automatisk får et pent barn, om man har lov å si det på den måten Tipper ihvertfall at barnet alltid vil være moteriktig tjihi..
*bubbs* Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 Jeg tror det største problemet hans er at han er litt for naiv... Hehe.. Visse ting tenker man inni seg heller enn å si det høyt i pressen. Jeg tenker sånn: Skulle jeg hatt en sæddonor til mine barn og fikk muligheten til å velge og vrake i bilder og informasjon om deres utdannelse og genetiske sykdomshitorie, så ville jeg selvsagt hatt den vakreste, høyest utdannede og friskeste i bunten. Er ikke det naturlig da? Når man leter etter livspartner ser man jo, i tillegg til forelskelsen og parametere som er vanskelig å liste på en internettside (sjarm og humør f.eks.), etter de samme tingene. Forelskelse er jo helt irrelevant når man skal plukke ut et donoregg, så da står man igjen med de parameterne som man tror vil gjøre sitt kommende barn så godt utrustet som mulig for livet. Jeg mener selvsagt ikke at utseende er den viktigste ballasten man kan få med seg i livet, men alle monner drar jo.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 langt fra hitler spør du meg. alle som planlegger å få barn velger en partner som de syns har de egenskapene de ønsker at skal vidreføres. han kan ikke velge en partner som kan gi han barn, men de kan velge en eggdonor, som de sansynligvis vil vite langt mindre om en den vanlige hetrofile som planlegger barn vet om sine partnere at hans verdier tilsier at man da velger den peneste er jo hans valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå