☆Monkey Business☆ Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Hvordan gikk det? Datteren min skal fjerne de om 1-2 mnd og jeg er skikkelig nervøs. Hun blir 3 år i mai. Hvordan var tiden etterpå? Hva slags mat fikk de? Hvordan klarte dere å holde de i ro? Hvor lenge var de borte fra barnehagen? Hvordan gjør jeg det med jobben? Jeg har en jobb det ikke er så lett å komme bort fra.....mange spm:s
Mikkemamma<3 Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Gutten vår fjernet mandlene da han var 3 år, og han fikk et helt nytt liv etterpå. For det første sov han gjennom hele natten for første gang i hele sitt liv. Han sluttet å spy. Før operasjonen spydde han hvis han hostet, eller var forkjølet. Og til dags dato, bank i bordet, har han ikke vært syk med feber, og han er nå 4, 5 år. Sønnen vår fikk store blødninger under operasjonen som de ikke fikk stoppet, så de måtte sy. Han fikk derfor ganske mye smertestillende etterpå på grunnn av at stingene gjorde vondt. Vi har en veldig aktiv gutt, men han var rolig etter operasjonen. Tror det er ganske naturlig. Vi kjøpte inn nye dvder som han hadde å se på. Han fikk kun flytende ting etter operasjonen, og gradvis brødbiter uten skorpe. Mener å huske han var hjemme en uke etterpå, du får uansett sykmelding den tiden hanmå være hjemme. Håper dette var til hjelp. Skjønner du gruer deg, det gjorde jeg også.. Var så redd for blødninger etterpå at jeg ikke fikk sove om natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå