Gå til innhold

svarte også......tror jeg er forelsket!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, at dette skulle skje i min situasjon er helt aburd! Gavid i 25 uke nå og stor som et telt (sirkustelt). Og er alene.....dette er kun for å få utløp for hormoner og følelse og ikke for å få besøk av moralens voktere.

På stedet hvor jeg trener er det en flott fyr, helt i min smak og stil og alt! Vi prater ofte og har en god tone, men det ville aldri falt meg inn å gå videre, og det gjør det fortsatt ikke. Grunnen er enkel: han er opptatt og jeg er gravid. Men tenk dere det da: hormonell, forvirret etter bruddet med barnefar og småforelsket i et opptatt kar. Joda, jeg kan det å gjøre ting tungvint for meg gitt.

Haha, oppfører meg som ei skolejente i nærheten av ham og han flørter som et uvær. Og der går jeg med den magen. Jaja, får vel bare nyte oppmerksomheten på tross av at jeg føler meg som en overmoden teletubbie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygt å flørte med en som er opptatt da. Holde deg unna! regner med du flørter litt selv også siden du er forelsket og greier? Ikke greit..

Skrevet

Vet du hva? Jeg synes det er helt greit.

Vi har hormoner og følelser som svirrer overalt, er selv i uke 27, dessuten styrer en ikke hva en føler. Slik er det bare.

Kanskje dette er en fyr som synes gravide damer er flotte og som tør å vise at han liker det. Selv om jeg håper han har respekt nok for dama si til å la det bli med det.

Så flørt i vei, det skader ikke, så lenge du holder det til det. :)

Lykke til!

Skrevet

Du, dette er en kompis av meg som ja jeg flørter med. Og jammen syes jeg det er greit. For ikke gjør vi noe vi trenger å skjule, og ikke er vi nærme noen grense heller. Kjenner hans fru og vet hun er likedan. Slik jeg og min eks hadde det da vi var sammen..................det er ren flørt for energiens og velværets skyld, ikke fordi vi ønsker noe mer ut av det. Noe du sikkert også leste.

Skrevet

'Takk, blir helt tullerusk av dette. Og ja, han er en skikkelig kar som ikke gjør noe galt på den måten. Men han sier også at gravide damer er det flotteste han vet og da blir han helt forstyrra. Snakker han om hahaha, da har han ikke opplevd våre hormoner

Skrevet

Enig med Stormcircle jeg. Selv om jeg er opptatt, og aldri ville vært utro mot min flotte kjæreste, er det hyggelig å bli flørtet med! Tror fyren kan sette egne grenser jeg :) Deilig å være småforelsket, selv om det ikke blir mer enn det.

Håper forresten du treffer en fin, ledig type jeg. Selv om du er gravid, er du vel ikke nødvendigvis uaktuell ;)

Skrevet

Jeg hadde i hvertfall ikke likt visst mannen min drev og flørtet vilt med ei gravid dame på treningsstudioet mens jeg satt hjemme og "ventet på han". Og du er forelsket i en som er ei bekjent/venninne av deg? Det hadde jeg likt enda verre.. Rart at dere synst dette er greit. kan ikke skylde alt på hormoner da.

Skrevet

Hjelpes så rigide noen er! Og nei hun sitter ikke hjemme og venter, tro du meg. Hun flørter hun som alle andre. Det gir livslyst og energi til forholdet. Alle flørter, enten åpenlyst eller skjult. Og de som tror noe annet får seg fort en overraskelse. Herregud, hun har til og med sagt det var søtt å se på oss flørte. Nå får du jammen gi deg millie, slutt å være moralens vokter, slik jeg skrev i starten

Skrevet

Og takk mammaløve, det er deilig å føle seg attraktiv igjen. Det kiler godt i maven og nyter det. Selv om jeg ikke går noe som helst videre...........så gir det en god bekreftelse på at jeg en dag vil treffe en annen ledig flott mann!!!

Skrevet

akkurat sånn hadde jeg det under den første graviditeten min, og jeg må bare si nyt det!! jeg levde på de små flørtene vi hadde på jobb og følte meg vakker gjennom hele svangerskapet :) alt forsvant som dugg for solen når snuppa mi kom, da hadde jeg nok med å være forelsket i henne ;)

Skrevet

Nyt d til d fulle :D Er ikke noe som er så gøy som å flørte med noen som flørter igjen på et uskyldig plan :) Og sommerfugler i magen er jo bare herlig :)

Hvem vil vel ikke føle seg attraktiv når man går gravid hehe :) Er jo da man han mest behov for å føle seg flott og attraktiv igjen :D Så kos deg og ha d gøy med d :))

Skrevet

Nyt det:D Ingenting er bedre enn å føle seg attraktiv når man går gravid:))

Skrevet

Så gøy for deg:) Hvorfor ikke? Det er du som er singel og da er det hans problem hva han gjør når han har dame.

Det er da mange som har fått seg kjæreste når dem er gravid, ikke at det er det du ønsker, men kjenner jeg blir irritert på dem som sier at det ikke er bra at du flørter med en mann som er opptatt. Herregud.

Flørt i vei:)

Skrevet

Tusen tusen takk!!!!!! Det er godt med positive ord om dette, vil jo ikke føle meg som en dritt for det er jo en så god følelse. Haha, både jeg og magen strutter rundt på treningen. Tror til og med det var det som ga meg energi til husvasken gitt.

Skrevet

næh, så heldig du er da! hadde ikke vært meg imot å føle meg litt finere i graviditeten..

stå på, slik du har lagt det fram, så er det jo ikke noe "galt" som skjer :)

Skrevet

Åhh, så deilig!!! Det er jo en fantastisk følelse som du bare må surfe på. Føl deg lekker i svangerskapet, sier nå jeg. Du er jo kjempeheldig som er i fin form og gløder. Føler du deg bra vil alle rundt deg merke det også, som igjen blir en positiv spiral (energi, humør, mindre plager, gode vibber til babyen, you name it!). Nyt dette til det fulle - Og ja, det er lov å flørte - skulle bare mangle. Jeg er helt sikker på at den energien han får også overføres til kjæresten. Dere har da ikke gjort noe ulovlig her, og brått så kommer hverdagen.

Kos deg du, og vær i godt humør :) Altfor mange som prøver å ta det fra en.

Skrevet

Takk kjære MOsl. Som du sikkert har lest startet dagen bra og endte i rene helvete. Uff, får hente tilbake denne gode følelsen og ikke la bekymringene ta overhånd.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...