bubchen Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 hei,jeg var på ul. og fikk vite at vi kanskje venter jente,ho var ikke helt sikker,etter ul hørte jeg fra flere at de fikk feil kjønn på ul.det er litt kjipt selv om det ikke er viktig men man forbereder seg jo litt.Er det noen av dere som har opplevd dette.
minlilleHelene Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Jepp har vært på 10 ul grunnet liten baby og 5 ganger har di sagt gutt og 5 ganger jente så er ikke alltid di klarer å se desverre
mamma til 3:) Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Ikke opplevd det selv, men ei venninne av meg fikk beskjed at ho fikk ei jente og ut kom en gutt:p
Phoenix1 Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Va på ordinær ultralyd i går. Uke 19. Fikk vite at vi venter en gutt. Jordmor sa det va 100% sikkert at det ble en gutt. Håper det stemmer nå da...
Løvinna30 Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 jeg fikk vite at det var ei jente, men det var ikke helt sikkert. To uker etterpå sa dem at det var en gutt. Håper på det siste
mamma00 Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Tror det kommer an på hvor stille nurket ligger og om det spriker ordentlig med bena. Vi fikk vite sist at det var jente, og gyn sa han var 100% sikker fordi hun viste seg så grundig frem. Det stemte da også. Nå har vi fått samme beskjed, og kunne selv se hvor likt det så ut ift. forrige gang, så vi velger å stole på det - jeg strikker babyrosa sett nå... Men hvis de sier de er usikre bør man antakelig ta det på alvor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå