Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Fikk mannen min til å ta bilde av magen i går, og yes shit.. synes den er veldig lav! Har lagt det ut på profilen min (det siste bildet). Var ikke sånn med nr. 1 (de første bildene). Eller hva synes dere? Magen henger jo! Flere med sånn mage? Kjenner mye stikkinger ned i underlivet. Ikke så godt. Er bare 33 + uker, men han er har et vekstavvik på + 20% . Jeg synes ikke magen er så fin. Og fått noen strekkmerker på undersiden :-((( Kommentarer?
tvillingmamma<3 Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Den ser ganske så lav ut for meg.. Men må være deilig for ribbebeina? Jeg har en liten prins med hode under mitt venstre ribbebein, og rumpen under mitt høyre, og håper virkelig at magen synker snart!!! Jeg har forresten termin 17 april
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jepp det var en lav mage gitt Jeg har også lav men ikke slik som din.
Diddels Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Syns kanskje den hadde litt pussig fasong, uten at jeg skal si at den ikke skal være sånn. Har liksom bare aldri sett det før. Lav var den i hvertfall! Ser nesten ut som om du er klar allerede. Når jeg var uke 33 lå han høøøyt opp, nå er jeg uke 39 og han ligger langt ned, men ikke på samme måte som hos deg da...
vero:o) Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 ja den var lav..aldri sett så lav før såg så tung ut liksom....
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2010 Fassongen forandrer seg litt ettersom hvordan han ligger tror jeg. Men ja, veldig lav og rar synes jeg selv. Tror magen min så sånn ut helt på slutten med nr. 1, og da slapp jeg strekkmerker. Vil ikke ha nå heller:-( Men tror ikke det er til å unngå, bare fått noen små på undersiden, men magen er jo så tung liksom- så det kommer vel mer :-( Noen som har prøvd med sånn bellyband for å støtte magen? Slipper å ha magen opp i ribbeina, men ikke gått å ha den så langt ned heller. Stikker og presser så fælt ned i underlivet. Babyen er jo stor, har kanskje en bitteliten misstanke om at han er en mnd eldre. Det stemmer i allefall med str. hans. Men håper ikke det.
Symbio Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Oi, ja den var lav! å snål.. sorry, men ble så overrasket! hva sier jordmor da?
snurretassa Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Min ser nesten sånn ut også. Din er litt lavere, men tror ikke du skal tenke så mye på det! Jeg er kort i livet, og har høyt symfysemål selv om magen liksom henger litt.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2010 Ja, da jeg så de bildene mannen min tok ble jeg nesten litt overrasket selv. Magen er jo dritrar! (Ser ikke så rar ut ovenifra). Jordmor har ikke kommentert den, men har vært på noen ekstra ul hos spesialist, eneste han kan si er at barnet er stort og han ligger i hodeleie festet. I.f.t. str. tilsvarer han en mnd eldre enn ul-termin -men det endres ikke på så langt ut i svangerskapet. Ellers er jeg sykepleier selv, og har masse sykepleiere og leger rundt meg på jobb - og alle er selvfølgelig HELT sikre på at jeg kommer til å føde snart. Pga fassongen på magen liksom. Tror IKKE jeg skal innstille meg på det ;-) Alt for tidlig. Og ikke passer det heller. Har det absolutt ikke travelt! Ingen andre som har/har hatt lignende mage?
eeeeek Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Den ser veldig lav/nedsynket ut...har aldri sett noe sånt...er selv gravid m nr 4.
Diddels Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 Strekkmerker er alltid kjipt; jeg har fått så mange at selv JM kommenterte dem. Verste med dem er at de klør og svir... så skjønner at du ikke vil ha flere av de. Jeg har prøvd å forebygge med body butter fra bodyshop, så der har du i hvertfall et tips om hva som ikke hjelper!
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 Jeg er 34 uker i dag og magen min henger også veldig lavt.. vet jeg får store barn, men sf mål ligger under røde streken.. Hos jordmor i uke 32 fikk jeg beskjed om at babyen lå langt nedi bekkenet og hodet nesten festet.. men det trengte ikke å bety tidlig fødsel..
atsjo Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har også lav mage nå. Mange som har kommentert det, men tror ikke den er så lav som din. Syns det er travelt at den er så lav. bukser strammer veldig for de blir jo liksom på hoftene. Slitsomt å knytte sko å bøye meg ned. Ikke godt å sitte på do heller. Men jeg er 36+3 da. Du har ikke mye forstervann da? har ei venninne der babyen også virket som en mnd eldre, men hun hadde myye forstervann.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. mars 2010 Neida, ikke spes mye fortervann. Har vært på ul hos spesialist 2 x og babyen er stor + 20%. Han var ikke spes. tjukk, men stort hode og lang, sa legen. Synes magen uansett er veldig lav... og nei som du sier ikke så komfortabelt. Men jeg jobber fullt og holder på med oppussing hjemme, så biter tennene litt sammen.. Skal slappe av om noen få uker :-)
Fru Frø Skrevet 2. mars 2010 #15 Skrevet 2. mars 2010 Magen henger litt lavt, men du ser jo superflott ut! Slank og struttende - vær stolt av deg selv.
Snuppa! Skrevet 2. mars 2010 #16 Skrevet 2. mars 2010 Skjønner ikke kommentarene om de som aldri har sett en sånn mage før, har sett mange mager som er såpass lav jeg. Tror nok jeg ville kjøpt belly band for å avlaste litt, kanskje det hjelper på strekkmerkene. Ellers signerer jeg Fru Frø
glad i mange barn Skrevet 2. mars 2010 #17 Skrevet 2. mars 2010 har akkuratt likedann mage...har faktisk alltid hatt slik type mage....er jo vanlig att de legger seg godt ned mot slutten...og legger seg enda mer nærmere termin.sånn att man nesten kjenner det mellom beina....flott mage,helt normalt...ikke noe å bekymre seg for....
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #18 Skrevet 3. mars 2010 Takk-takk for hyggelige kommentarer til dere siste!
gullegget Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Jeg skriver meg på de siste! Kjempe fin er du:) Noen har lave mager, noen høye, noen små og noen store. Vi bærer barna våre forskjellig. Flergangsfødende har også gjerne litt slappere magemuskler og livmor. så fasongen blir annerledes fra første gangen. Hver stolt av magen du har!!
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 Flott mage du har! Bær den med stolthet:-) Jeg er andregangs (uke 34) og bærer også lavere denne gangen.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 3. mars 2010 #21 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har også lav mage denne gangen:-) Babymage er flott uansett hvordan den ser ut:-D
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #22 Skrevet 3. mars 2010 Tusen takk for komplimenter jenter! Og fint å høre at noen har mage som ligner! Jeg synes fortsatt den er ganske rar da.. men er jo under 2 år siden jeg var gravid sist. Gikk fort ned i vekt, men magemusklene var sikkert ikke helt på plass.. kan jo skyldes det? Har dere mye stikkinger ned i underlivet? Har det noe med at magen er lav?
Ccathrine Skrevet 4. mars 2010 #23 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er i uke 33 nå og har masse stikking i underlivet. Men min mage ser ut som den magen du har på det bildet med rosa bh.
lille er født:) Skrevet 4. mars 2010 #24 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har også lav mage, har ikke tatt bilde så vet ikke om den er så lav som din, men når jeg sitter i sofa må jeg har bena ut og magen kommer helt ned på setet..hehe. men er jo litt komisk og da. Er bare fordi det er nr to og ikke så lenge siden sist du var gravid. Det sa iallfall jordmor til meg. Jeg fikk også baby i juni 08. Også prøver jeg å tenke at om det presser nedover nå, kanskje mye av jobben er gjort når vi skal føde? Men aner ikke om det er en teori å stole på.. men du får mange rare kommentarer her da, ikke ta alt til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå