tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Det stikker som bare juling helt neders i magen...eller kan det være hodet som fester seg? Kommer og går litt, sammen med kraftige kynnere.. Er straks i uke 36 så er vel kanskje litt tidlig...?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har hatt slik stikking siden uke 33, og er nå uke 39+3
21.april Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 er i uke 34/35 og har det også slik. Har vært sånn noen uker nå. Har også tenkt at det er hodet som fester seg, men er ikke noe som tyder på det heller... Aner ikke hva det er, men av og til så kjennes det ut som om babyen er på tur ut, det presser voldsomt nedover.
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2010 Hmm... hadde jeg bare visst hva det var. Om det er modning så er jeg bare glad til, da betyr det jo at det faktisk skjer noe! Om det bare er bare en vanlig "gravid-vondt" er det ikke fullt så gøy...mer irriterende. Jaja, bare noen uker igjen nå...#lengte lengte"
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Det er nok tegn på modning... jeg har vært moden siden uke 33...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå