Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Syns egentlig det er litt kult jeg, men føler litt det er et slags kattenavn...? Redd for å få mange rare blikk om jeg forteller at min sønn skal hete det? (OM han skal det selvsagt..)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Fint navn, men jeg kjenner mange unger som heter det så jeg ville ikke valgt det
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Bilen min het Oliver en gang Hihi, men helt seriøst. Det er så nydelig! Om det kommer ut en gutt så blir det nok Oliver
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Hehe, bilen din?? morsomt! mannen min hadde en katt som het Oliver (da han var liten), er derfor jeg forbinder det med katter...og nå også kanskje med biler? ;-D Om det er/blir et navnetopp- navn blir det nok ikke Oliver er jeg redd...syns det er litt kjedelig når alle heter det samme Uansett hvor fint navnet er;-) HI
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Haha, jaa Bilen mitt måtte ha ett navn vell Men, Oliver er såå fint Jeg vet faktisk bare om 1 gutt som heter Oliver, å han er 3 år Håper det ikke blir poppis, for da skal gutten min ( Om det nå er en gutt ) Hete det
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Oliver er poppisnavn! Det er fint da, men jeg synes "alle" skal hete det nå, jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Oliver er poppis navn da! "Alle" heter det jo..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Jeg synes det er et fint navn, men det kommer litt an på hvordan en uttaler det. Oliver er fint, samme med Åliver, men Oliiiiiver, det er fryktelig
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Enig med 18:15. Oliver er veldig fint hvis det uttales som Åliver Kjempeflott navn. Skulle gjerne ha hatt det selv på en liten gutt
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Jeg som kommer fra trøndelag sier Oliver slik : OLLiver.. Å da er det viktig å gi uttale L som en tjukk L
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 Sønnen min heter Oliver, så jeg synes selvfølgelig det er et nydelig navn:) Men det er desverre et poppisnavn, men ikke så rart når det er så fint:)
Lilleleen Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 Min sønn heter også Oliver. Men kjenner ingen andre som heter det. Jobber i en stor bhg og ingen der heter det...enda )
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Der jeg bor kjenner jeg INGEN som heter Oliver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå