Hikken Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Stod i oppgangen og trippet da postbilen kom kjørende med svaret på barnehagesøknaden til frøkna, og jaggu fikk vi ikke det svaret vi ville! Hurra! :-D Deilig! Da gjenstår bare svar på lønesøknad og leilighetskjøp!
Hikken Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2010 Og det skal selvfølgelig stå lån og ikke løn.
Rampongi Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Så bra, gratulerer med plassen. Her må vi vente i spenning en stund til og piraten er jo ikke året 31. august engang, så det er jo ikke noe sannsynlig at vi får plass engang.. jaja..
Hikken Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2010 Skal krysse fingre og tær for dere jeg ) Leah blir 2 år i juli så var garantert plass, men vet at den bhg vi hadde som førstevalg var det veeeldig mange andre som ville inn i også. *lykkelig*
Rampongi Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Herlig, det er godt å vite at ungen er et godt sted. Det er jo ille nok å gi dem fra seg når den tid kommer vil jeg tro
melkekua™ Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Gratulerer med bhg.plass ;-) Lykke til med lån + leil.kjøp!
Hikken Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2010 Jah.. Jeg gruer meg selv om jeg VET at denne barnehagen er helt fantastisk og jeg VET at Leah kommer til å stortrives uten meg på slep. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå