Gå til innhold

Elsker at magen blir stooooor:) Her er bilde UKE 19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk:) jeg er så glad og letta over at alt går bra. Har mista så mange tidlig, men denne gangen klarer vi det. Er utrolig stolt av magen og går bare i stramme gensere..hihi:)

Skrevet

Kjempefiiin :) Kjenner jeg er litt misunnelig her, for det vises ikke på meg ennå.... 18+3 (er 180 høy og har nesten helt flat mage) :( Kos deg masse med magen, det er flott å se på :)

Skrevet

Flott mage!! :))

Du skulle sett min mage på slutten i mitt forje svangerskap.... Jeg gikk gravid med tvilinger fram til uke 39.

Skrevet

Så fiiiiin mage du har! :)

Skrevet

Åh så fiin den er :) du var jo større enn meg nå da du var i uke 10, å jeg er straks 15 uker med 2! :( vil ha mage jeg også! Fikk tidligere mage med sønn min, litt mystisk...

Skrevet

Takk alle sammen:) Magen din blir nok bra stor snart med 2 små:)

Beklager. dysleksi: du ikke noe bilde da?? :):)

Skrevet

Oi guri, så flotte magebilder du har:)

Kjempeflott og se på:)

Men fikk du tidlig mage?

Jeg er så usikker på om jeg har gravidmage eller bare er oppblåst. Jeg hadde nemlig litt mage fra føra, så er litt vanskelig å skille den ene magen fra den andre:)

Skrevet

Magen min hovnet opp allerede i uke 5. Kan legge ut bilde av hvordan magen var 1 uke før jeg ble gravid så du ser:)

Gravidmagen kom vel ikke før uke 12.. da følte jeg hvertfall at det var noe i magen min. Den ble hardere også på den tiden:):)

Skrevet

veldig fin mage...å stor da :)jeg er 34 uker og har vel ca den størrelsen på magen min....

Skrevet

NYDELIG mage du har:) Blir veldig misunnleig her! Du er heldig:)

Håper jeg får mage litt fortere denne gangen, da jeg måtte vente helt til uke 23 med å få mage med lillegutt:P

Liker magen og da gjør det ingenting om den kommer fort! Jeg følte meg ihvertfall flott og strålte med mage. Håper håper håper at den kommer tidligere nå:)

God klem til deg

Skrevet

Håper magen din kommer kjempefort!!:):) Vi skal vokse godt utover våren nå. Det blir helt herlig:):)

Sitter her og ser sola skinne. Gleder meg sånn til været blir varmere slik at vi kan vise frem magen enda mer. Da kan vi droppe jakkene:) Kos deg masse med magen som kommer snart.

Klemmer

Skrevet

Så flott magen din er DK:):) Den har vokst bra mye på 16 uker ja!! :) Kose deg masse de siste ukene.

Skrevet

hurra for stor og flott mage!! da er jeg ikke alene om å få stor mage tidlig ;-) jeg er 12+3 og har tydelig gravidmage hvertfall! (spesielt om morgenen ser jeg gravid-magen ekstra godt, mens den blir mer oppblåst og full utover dagen).

jeg elsker å få mage igjen!!

Skrevet

Tuuuusen takk! Syns det er så fint med gravidmager! :)

Skrevet

Så morro J♥L ♂ 08 + ♥ i magen!!

Det er herlig å få mage:):) Nyt det!!

Skrevet

Ja, det er utrolig vakkert!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...