Gå til innhold

Hvor mye har dere handlet inn til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 16, og har ikke handlet noen ting enda. Hører om så mange som har handlet inn veldig mye allerede. Er det flere enn meg som ikke har kjøpt noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt sikkert flere som ikke har kjøpt noe når de er 16 uker på vei :)

Er selv 24uker på vei, og ventet til etter UL med å kjøpe ting..

Nå venter jo jeg nr.2, så det er mye mindre som skal kjøpes denne gangen da, men har ikke kjøpt stort enda..

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har ikke kjøpt noen ting enda. Er nok litt overtroisk og innbiller meg at dersom jeg kjøper noe nå så går det galt *huff*

Skrevet

jeg er 18+5.

Har kjøpt litt klær, også vogn. Kommer over et superbra tilbud så måtte bare slå til. Kjøpte vogna da jeg var 15 uker på vei.

Mange som begynner handelen da de er 12 uker på vei :)

Skrevet

15+0, og jeg har gjort det digre inkjøp av hele to luer...:P Har alt av utstyr etter de andre ungene, så det blir nok ikke brukt så mye penger denne gangen.

Skrevet

nu e æ 26 uke da å har kjøpt to bodya og et sånnt sett me en body en pyrsj , liten bokse å jumper, lue og smekke.. ( sett man kjøper påh&m med samme mønster) veldig søtt!

nu har æ en fra før da så har vogn, bilstol, stellebord ( selv om vi skal ordne nytt der) seng, kurv, klær ..

blir å kjøpe nye smokker, flasker, litt mer klær sikker, gulpekluter å sånne små ting men ikke stress enda!

men er jo kjempe koselig å kjøpe sånne ting da!!

Skrevet

18 uker og ikke kjøpt noen ting enda

Skrevet

Begynt å handle litt i uke 20. Kjøpt 2 sett med klær. og en vippestol:)

Har ingenting fra før så mer shopping blir det:)

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har kjøpt kun en body :P Vi skal vente til påska (uke 28) med storinnkjøpet. Har en barnevogn på hånda, så regner med det blir det første store kjøpet om en liten stund.

Skrevet

Så godt å høre.... hehe.... da kan jeg slappe av i noen (en del) uker til:)

Jeg kikker jo litt rundt på vogner og bilstoler, men det er jo en eneste stor jungel syns jeg. Og alle har jo forskjellige meninger om hva de syns er best. Akkurat nå heller jeg nok litt mot Emmaljunga-vogn, hører veldig mye bra om dem. Har dere noen gode tips og råd?

Skrevet

Jeg er i uke 24 å har kjøpt litt på salg som f.eks. stretchlaken til vogn og babyseng, 2 bodyer, 2 drakter,og ammepute.Alt på halv pris:)

Ellers har jeg endel fra før da dette er mitt 3. barn:)rakk å selge unna litt så noe må jeg allikevel kjøpe, som stellekommode, vippestol og bilstol bl.a:)Har vogn fra 2003 Emmaljunga edge duo, og den er veldig fin(har tatt veldig godt vare på den), så den kommer jeg til å bruke MASSE nå når jeg får sommer-baby:)

Kan godt anbefale emmaljunga, de er fin,god å trille, men kansje litt stor og tung..men det er en smaksak.jeg er iallefall veldig fornøyd med min:)Aldri vært noe problem med den.

Skrevet

jeg er i uke 22 og har ikke handlet noen verdens ting. Skal til usa snart så da kanskje jeg kjøper litt men dette er nummer to så jeg kjenner jeg er ett hakk mindre engasjert enn sist gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...