Gå til innhold

Torturgjenstand!


swirly

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som har lyst å brenne alle bhene i skuffen? Ikke fordi jeg femmenist, men fordi de er rett slett torturgjenstander. Skulle gjerne gått dagenlang uten, men det blir så mye ekstra klesvask siden jeg allerede lekker, og dermed så kan jeg heller ikke bevege meg ut av husets vegger uten, for da ser det ut som jeg melkespreng allerede før ungen er ploppet ut. Jeg er merker jeg blir litt småsprø av det her.. Sorry.. Måtte bare syte litt.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

måtte trekke på smilebåndene nå ja :)

det er mye rart med kroppen for tia - må være lov å syte om det som skjer....??!! min kjære foretrekker veldig at jeg syter fra meg her inne på respektive forum fremfor til han ;) hihi! han kan vel knapt klandres for det!!

 

skikkelig kjiiperen å ha lekkende bryst FØR en har begynnt å amme!?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, spesielt når mannen syntes det er hysterisk morsomt å se toppen bli våt på akkurat de stedene sånn magisk, så da benytter han så klart hvert eneste ledige øyeblikk til prøve å klemme, så fnise som en fjortenåring etterpå..

 

Skal sies han er perfekt på alle andre områder.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endt opp med å kjøpe ammebh'er på Lindex.. Mye mer behagelig.. har kjøpt de litt store slik at de fortsatt passer når jeg begynner å amme...

Ammeinnlegg er også på plass og blir brukt når det trengs..

Absolutt verdt å investere i noen gode bh'er allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...