Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg blir så lei av alle som tror at politikk er noe som alle skal drive med. det er så nedverdignede av dem å dytte innteressenee sine på meg, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Man MÅ ikke vøre interessert, men det er ofte i egen interesse å holde seg oppdatert på hva som skjer og rører seg i landet vårt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Politikk angår jo deg. Når du klager på alt fra helsekø til polpris og været (!) er det politikk du forholder deg til - du må stemme på partier som tenker om helse slik du mener, som står for en alkoholpolitikk du støtter, som har fornuftige syn på miljø- og utslipsspørsmål.
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Ingen kommer undan politiken Trött mamma vaggar lilla Lina Dumma mamma, du får inte gå Sjung en vals om blommorna och bina Städa, mamma, damma och stå på Inte ger man fan i politiken För att man är konventionell Byta blöja, läsa gammal saga Askungen får sin rike prins Kvinnan skulle vinnas och behaga Nog är dom rara, men dom finns Även om dom jobbar i fabriken Och ser fram emot en ledig kväll Det tar tid för seden att försvinna Vila, Lina, du som ännu kan När du vuxit upp och blivit kvinna Lever du kanske som en man Som kan ägna tid åt politiken Utan att störas av nåt gnäll Busa, Lina, snusa Tummeliten Snart är det kärlek eller kiv När du slitit färdigt för profiten Är du inte längre attraktiv Ingen kommer undan politiken För att man är servil och snäll Inte ger man fan i polemiken Fast man är trött varenda kväll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå