Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Var til min første jordmor kontroll i dag, og gikk derfra med en trygg og god følelse Har fått 13 uker prematurt med nr 2 i rekka og har hatt en del sa og ma over en kortere periode (3 år) og er naturlig nok nervøs for enda en prematur fødsel,og alt mulig annet rart... Og hos legen er d ikke mye hjelp å få,,,, Blir sjekket,og sendt på dør igjen mer eller mindre... Men jordmor fikset ekstra tester på sykehuset, henvisning til sykehus så jeg er inne i systemet der om det skulle bli prematurt igjen, ekstra ul utenom ordinær, +++ Så sitter å føler meg letta og trygg for første gangen siden jeg fant ut av at jeg var gravid Endelig )
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Så flott! Godt når noen endelig hører. Kan kanskje være en ide å bytte fastlege7 gå til kontroller hos jordmor heretter? Lykke til
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Ja jeg har vurdert det, men skal gi legen min en siste sjanse, og gi klar beskjed om at han har bare med å følge ekstra opp. Og går ikke d bytter jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå