Gå til innhold

UL i dag. Gruer meg litt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i dag og skal på ul kl 15.00.

Grunnen er at sf målet ikke har leet seg noe som helst på 3 uker og da må de sjekke det opp!

Det er jo ikke sikkert at det er noe galt, men likevel så blir man jo bekymret når jeg vet at målet skulle ha økt!

Vesla beveger seg mye, så jeg er ikke redd for at det er noen umiddelbar fare for henne, men jeg er redd for å bli satt igang. jeg vil jo gjerne ha henne ut nå uansett, men da på den naturlige måten!

Jeg har hørt at det ofte er verre og hardere fødsler dersom man settes igang. Noen som har erfaringer om dette? Jeg er moden og har 1 cm åpning....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tvi tvi, det går sikkert fint, kanskje ho bare har sunket ned i bekkenet ditt? mener jeg har lest at det kan ha innvirkning på sf mål... jeg har ikke blitt satt i gang så har ingen erfaring med det men har lest en del og det folk sier er jo at det er værre å bli satt i gang hvis en ikke er moden for det, men hvis man er moden så merker man som regel ikke så mye forskjell. hold oss oppdatert:)

Skrevet

Er du moden og har 1 cm blir det nok ike så ille med igangsetting. For du er jo moden....

Kan bli hardere fordi det gjerne kommer mer bråt. Ellers bygger det seg opp og man rekker bli mer vant til smerten, men smerten i seg selv er nok ikke stort verre vil jeg tro:)

Masse lykke til:)

Skrevet

Da har jeg vært på UL og alt var heldigvis helt normalt!! Normale mengder med fostervann og hun veide 3900gram. Men da håper jeg hu kommer nå snart så ikke hu blir gedigen altså!! Hehe.

Ble i allefall lettet over at alt var greit, så nå skal jeg bare roe meg ned å vente til hu føler for å komme ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...