gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Lukter ekkelt, nesten litt salmiakktig, ikke urinlukt og syns heller ikke det lukter syrlig som utflod. Sitter her med en klut mellom beina.. fikk beskjed på kk at hvis det var fostervann så ville det gå inn i kluten og ikke bli liggende oppå som utflod vil........ Er bare 27 uker jeg
Helverine Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Kommer det mye da? Ville de ikke at du skulle komme inn for en sjekk? Du vet vel kanskje selv om du tisser på deg el ikke.....? Lykke til
gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Noen som kan forklare lukta? Jm sa emmet men det sier meg ingenting
Helverine Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Da ville jeg dratt dit....ta med kluten. De kan sjekke med stix (tror jeg det er) om det er fostervann.
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Emmen lukt var jo ikke spesielt beskrivende da.. Men lukt er vanskelig å beskrive. Jeg husker heller ikke hvordan fostervannet luktet desverre.. luktet ikke direkte på det. Du burde jo uansett få kommet inn å sjekket det?
atsjo Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Tror jeg har lest at det lukter litt søtt, men er ikke sikker. Ville absolutt dratt på sykehuset for en sjekk. lykke til:)
gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2010 Ja må inn nå sa jordmor fordi vannet gikk gjennom kluten. va visst en slags test. off det her kommer til å gjøre vondt..! gjort det en gang før
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Hva kommer til å gjøre vondt? Masse lykke til!!
*LillaMeg* Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 Sikkert testen hun mener.. Tok selv den qtips testen forrige uke hos jordmor pga jeg trodde det var fostervann.. Og det gjorde så vondt.. :s Det svidde!!!! Aner ikke om dem har noe spes på den pinnen eller hva det er, men det svidde.. urk..
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 fostervann kan minne om lukten av (æsj) sæd.
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Lekker det lite eller mye ? Er helt normalt å lekke litt innimellom. Fostervannet blir jo fornyet hver 3.time Om vannet "går" tror jeg ikke det er noe tvil om hva som foregår. Og lukten av fostervann kan minne om sæd ja.. urk.
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 salmiakk lukt tyder på urinveisinfeksjon. Har hatt dette maange ganger og beste tegnet er den lukten. Ta en urinprøve og få sjekket den slik at du kan få medisiner. Uvi skal behandles i svangerskap.
gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 3. mars 2010 Hei. Nei var ikke fostervann, men det var veldig mye sekret og tykt slim som kom fra cervix... er sikkert litt irritert pga sex eller noe.... babyen hadde mye fostervann-... ja den testen er ganske vond når de åpner livmorhalsen med et spektel i metall, skrur den opp på en måte og fører inn ei svær tang... ikke så godt nei
Sierra Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Er det helt trygt å åpne livmorhalsen da,kan ikke det starte fødselen? Om det er en stund igjen,mener jeg, gjør de det da også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå