Gå til innhold

"strekksmerter"


jollysun27

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

 

Jeg lurer på om det er noen av dere som opplever at strekksmertene i livmoren begynner å roe seg litt ? Jeg har hatt veeeldige strekksmerter siden uke 4, er idag 7+6 og siste uka har det vært betraktelig mindre vondt. Ellers er brystene og brystvortene fremdeles spente og såre. Litt trøtt og litt uggen fremdeles og vært det siden uke 5-6..

 

Høres dette normalt ut for dere ? Eller burde jeg ta det som et dårlig tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjente kun strekksmertene i begynnelsen uke 4/5..er nå i uke 6 og kjenner det ikke nå lenger. er kun litt mensmurring av og til, ømme bryster, trøtt og uvel =) tror ikke man skal ta det som ett dårlig tegn at symptomer kommer og går eller blir borte..alle skal jo ikke være dær hele svangerskapet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde strekksmerter fra uke 3-5 ca. Nå har jeg ikke kjent noe til det på ganske lenge. et og annet stikk med flere dagers mellomrom, gjerne.

Tror ikke du trenger å bekymre deg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :) Merkelig det der med at egentlig burde man være kjempeglad over å ikke ha de store plagene, men så blir det bare opphav til bekymring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik er det med meg også..var veldig plager i begynnelsen. nå er jeg 7+3 pg kjenner egentli veldig lite, er der av og til hvis jeg blir stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...