Diana83 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Et lite hjertesukk, for verdiene ifm svangerskapsforgiftning går bare opp, og etter laang kontroll på sykehuset i går tenker jeg bare på en setning legen sa; "blodtrykket ditt er akkurat i grensen for at vi ikke skal sette i gang fødselen".. Er det noen som vet hvor denne grensen går..? ) Har 28 dager igjen til termin i dag, og fikk se på ul at mini vokser veldig godt, ble estimert til 2,8kg og sånn sett er det jo ingen fare om de ønsker å sette i gang, men samtidig tenker jeg at det beste må vel være at han blir inne til kroppen min og han på naturlig vis er klar for fødsel. Man ønsker jo bare det beste for ungen, men vi bor på anleggsområde.com så det hadde også på grunn av dette vært fint om han holdt seg innomhus til nærmere termin.. =) En venninne av meg sa at hun trodde ikke jeg kom til å gå noe særlig over tiden, for kroppen min kom neppe til å ønske dette da verdiene er som de er. Noen damer her inne med erfaringer i forhold til dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå