Gjest Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Får alle plass, eller er det liten sjanse å få plass til 1 1/2 åringen til høsten?
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Alle som fyller ett år før 31. august har garantert plass. De som er under 1 år innen 31. aug. får de plassene som blir til overs. Det er full barnehagedekning her, hvilket vil si at du er garantert en plass. Men, det vil ikke si at du er bankers å få den barnehagen du helst vil ha eller den som ligger nærmest der du bor eller jobber. Men du har i hvertfall en plass. Og alle jeg kjenner har endt opp med barnehager som er plassert innenfor rimelighetens grenser med tanke på ønskelisten og bosted.
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Tusen takk for svar (",) Vi er enda i planleggingsfasen, og enda usikkert om vi ender opp der - men barnehageplass er jo et moment som skal med i vurderingen (",) Og da kan vi iallefall regne med å få det - dvs 1 poeng til Tr.heim. Jeg heier på Tr.heim - mannen på Oslo (",)
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 På østsiden er det hele tiden ledige plasser (Ranheim, Vikåsen).
auro Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Søknadsfristen gikk ut i går, så om du ikke har søkt nå blir det jo ikke så mange plasser igjen. Men er som regel noen ledige plasser hele året. Sjekk www.trondheim.kommune.no Og bare så det er sagt så ville jeg mye heller ha bodd i Trondheim enn i Oslo med barn. Men det kommer vel mye an på jobb, bolig osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå