Gå til innhold

Er det greit å gi kavring til 8mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han elsker å gnage på brødskalker, men liker ikke skive endå, så han får skalker avogtil, var på butikken i dag og kjøpte kavring, men så når jeg kom hjem at det både er sukker og salt i de. Får deres babyer kavring? De skal jo egentlig ikke ha salt nå, men står jo ikke hvor mye salt der er i de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spiser jo ikke noe særlig av den, og det er mye mer salt i kjøpebrød. Mine får, og de er uten sukker, og gnager på den når vi andre spiser middag.

Skrevet

Her fikk lillebror både skalk og kavring til å gnage på ved middagsbordet, mens vi andre åt vanlig middag. Kjekt å delta, og det var jo ikke de store bitene han klarte å "bite" av, han bløtla heller kavringen...

Det går nok veldig greit.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Er så mye man lurer på som 1.gangs mamma ;)

Skrevet

klart det:) Regner med at når tredjemann kommer om litt, får hun tacos sammen med resten av familien som sin første intro til vanlig middagsmat:) Laidback etterhvert!

Eller kanskje ikke...:)

Skrevet

Det finnes forskjellige typer kavring. Vi bruker ikke sukkerkavring f eks men her fikk hun grove kavringer å tygge på. Nå er hun 11 mnd og får knekkebrød i stedet.

Skrevet

Her får snuppa på snart 10 mnd kavring, men det er den uten sukker.

Skrevet

Takk for svar :) Skal se om jeg får tak i den kavringen uten sukker, visste ikke at det var flere typer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...