Gå til innhold

Ga Jenta mi på 6 mnd gammel mat! :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kjøpt Naturnes med kalv og noe greier til snuppa i helgen som jeg tenkte å prøve, ga henne en boks på lørdag, syntes den var litt tykk, men trodde det var sånn den skulle være så ga nå henne.

Bruker somregel å sjekke datoen på barnemat, men akkurat den ene gangen så hadde jeg ikke tenkt noe over det.

Så i går så tenkte jeg å gi henne den siste boksen, å da så jeg på datoen at det sto Exp 01.2010 :-O

Fikk helt vondt inni meg med det samme, å irritert på butikken som ikke hadde sjekket i hyllene sine de siste mnd. Heldigvis så ble hun ikke syk av det, å bra er det! Dro på butikken å sa ifra om dette, hun syntes ikke det hørtes bra ut så sa jeg skulle finne meg en ny boks, å da så jeg at alle i den sorten hadde gått ut i januar, å det var ikke snakk om 1-3 bokser, det var minst 9-10 stk.

Jeg tok meg en annen sort som går ut om flere mnd istedet, å fikk en butikk dame til å gå å sjekke over barnematen for dette er ikke akkurat så trivelig å barn kan bli syke!

Så heretter skal jeg sjekke datoen nøye når jeg kjøper mat.

Bruker somregel det å, men den dagen hadde jeg det travelt:/ !!

Stakkar jenta mi som har spist gammel mat, så gla hun ikke ble syk av det! DUMME COOP MARKED!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...