Gå til innhold

Hva skjer med "slanketråden" på skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det liksom ikke nok bullshit der inne fra før? Dessuten er det slitsomt å lese om folk som veier 60 kilo som bare 2ååååh jeg er så feit"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg på denne tråden, men er det liksom ikke lov til å slanke seg når man har to kg og ta av??

MÅ man ha 10 kg eller mer for å ha gyldig grunn??

Er det ikke bedre å begynne å reagere etter man har lagt på seg 2 kg enn 10 kg?

Går det ikke an å akseptere at noen ønsker å være slankere enn andre?

Skrevet

Det kan jo være folk som har lett kroppsbygning. Jeg har ei venninne som er sikkert 10 cm lavere enn meg. Hun veier godt 60 kg da, men er ganske godt i hold. Har gått ned sikkert 20-25 kg på 1 - 1 1/2 år.

Så hun har jo lyst å gå ned til 50-55 kg.

Jeg selv veide nesten 100 kg når folk gjetta 80-90. Så jeg ser normal ut når jeg veier 75 kg.

Skrevet

Enig med første anonym her, må da være greit å reagere før man har lagt på seg 30 kilo?

Veier 10 kilo for mye selv og prøver ta dem av, vil ikke legge på meg 10 til før jeg begynner slanke meg!

Det er faktisk veldig vanskelig å gå ned 5 kilo når det er alt som skal av, det er mye vanskeligere enn de første 5 kiloene når det er 20 kilo som skal av. Må jo få lov å motivere hverandre de som bare skal ned 2-3 kilo også, eller?

Skrevet

Hehe, så de som bare har 5 kilo og ta av etter fødselen skal ikke få lov til å føle seg litt blubbete fordi det er andre som har 15 kilo for mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...