jetto Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 vert på kontroll i dag, for å sjekke leiet til barnet. Alt bra, hodet festa og kan fø kortid som helst! jippi!!!! no er eg kjempe klar Alt såg bra ut inni her, men det var ein ting som var litt spesiellt, dobbel morkake??andre som har hatt det, eller har det. Hadde visst ingen betydning sa han ,men var veldig spesielt ...
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Ikke hørt om det før, men arti å høre om slike ufarlige spesialiteter så dytter litt jeg.
Lupinia Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Kanskje det var noe lignende jeg hadde? De sier at morkaken skal veie en sjettedel av det barnet veier. Min veide en kilo, og barnet tre kilo, altså dobbelt så stor som den egentlig skulle vært. Det ble bare kommentert av jordmor, var ikke noe galt. Jeg har hatt normale mål på morkaka både med nummer to og tre. Lykke til!
Stolt tvillingmor Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Du kan ha vært gravid med tvillinger, og så fikk du en MA tidlig i svangerskapet. Uansett; lykke til med innspurten i svangerskapet!
jetto Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2010 dytt dytt ****** Håper noen kan komme med bra svar på dette innlegget. Er ingen jordmødre ein gang som har kunnet svaret meg på hvorfor dette har skjedd. Er visst veldig sjeldent! håper bare lille gutt har det bra
Helverine Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Spurte du de om det evt kunne ha vært tvillingsvangerskap hvor den ene døde tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå