Gå til innhold

dobbel morkake, men eit barn ??? andre som har det slik ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vert på kontroll i dag, for å sjekke leiet til barnet. Alt bra, hodet festa og kan fø kortid som helst! jippi!!!! no er eg kjempe klar :) Alt såg bra ut inni her, men det var ein ting som var litt spesiellt, dobbel morkake??andre som har hatt det, eller har det. Hadde visst ingen betydning sa han ,men var veldig spesielt ...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hørt om det før, men arti å høre om slike ufarlige spesialiteter så dytter litt jeg.

Skrevet

Kanskje det var noe lignende jeg hadde?

De sier at morkaken skal veie en sjettedel av det barnet veier. Min veide en kilo, og barnet tre kilo, altså dobbelt så stor som den egentlig skulle vært.

Det ble bare kommentert av jordmor, var ikke noe galt. Jeg har hatt normale mål på morkaka både med nummer to og tre.

Lykke til!

Skrevet

Du kan ha vært gravid med tvillinger, og så fikk du en MA tidlig i svangerskapet.

 

Uansett; lykke til med innspurten i svangerskapet!

Skrevet

dytt dytt ******

 

Håper noen kan komme med bra svar på dette innlegget. Er ingen jordmødre ein gang som har kunnet svaret meg på hvorfor dette har skjedd. Er visst veldig sjeldent!

håper bare lille gutt har det bra :)

Skrevet

Spurte du de om det evt kunne ha vært tvillingsvangerskap hvor den ene døde tidlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...