Endeligmamma<3 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 1, mars kom et lite føll ut til verden, og det var kjekt:) Noen forslag til navn på en liten araberprins, rødbrun med hvit stjerne.....står litt stille for meg:)
trompetisten Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Aladdin Aragorn Abel Alfonso Sinius Odin Egon Halifax Tassen
ღMadame_mim ღ Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Caspian synes jeg også var fint. Arabere er så utrolig nydelige hester! Har selv en kaldblods jeg da. Jeg ville brukt et navn som var litt mer latin/arabisk inspirert hvis du skjønner hva jeg mener? Hvis du ser på stamtavlene til mange arabere har de jo noen skikkelig flotte lange navn og så bruker en fin forkortelse i hverdagen! Lykke til med det nye familiemedlemmet :-)
shari_z Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Vet ikke om du mener kallenavn eller registrerte navn. Om det er kallenavn, så liker jeg Ibn på araber.
Endeligmamma<3 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2010 Takk for gode forslag:) Vi har tenkt på Aragorn faktisk:) Men er enig i dette med at arabernavn er fint...må gå å sjekke litt i stamtavler:)
Bea <3 Skrevet 8. mars 2010 #11 Skrevet 8. mars 2010 Milagro (betyr mirakel, men er ikke sikker på hva slags språk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå