Gå til innhold

Skal begynne å pakke idag =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å pakke litt igår også, barna var hjemme fra bhg pga planleggingsdag, og jeg måtte bare gi opp. Spillte litt musikk, og de hjalp meg med å kaste klær og lekte litt på rommet mitt. Men så ble det bare krangling og mamma måtte kjefte så masse at vi ga opp.

Nå har jeg levert barna i bhg, satt på en maskin med klær, spist frokost, og er klar, men det var så godt å bare høre på stillheten. Har nesten litt lyst å krype under dyna i stedenfor he he =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble heller lite pakking. Har ingen esker og ingen aviser.

Ja vi flyttet jo ned hit for bare 8 mnd siden, men har ikke lagringsplass så alt gikk på bålet, lurt hehe =D

Skrevet

Så spennende, gå innom en butikk å hør om dem har noen esker til overs ;) Det gjorde vi når vi skulle flytte, og vi fikk mange papp esker ..

Skrevet

Ja jeg skal gjøre det. Har allerede fått påpakk om det, men har bare ikke kommet så langt. Har i alle fall kjøpt søppelsekker idag hehe =)

Skrevet

Så kjedelig at slike ting skal bli til krangling..

Får håpe du får pakket videre. Er nok styr nok det står på, men herlig når det blir gjort:)

Skrevet

Hvem krangler?

Det er bare han som er så kjekk som har sagt at jeg må hente esker i butikken. Ingen som krangler =)

Har fått esker og aviser nok til å flytte alle tingene mine både 2 og 3 ganger nå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...