vagabond Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Venter nr 3 og har hørt at man ofte da kjenner småen tidligere...men nei...... Var på UL for en uke siden og alt ser bra ut men blir stressa av det....andre som er i samme uke og ikke kjenner noe?
Mille & lillegutt Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Hei! Jeg er i uke 20 nå, men kjenner ikke stort.. Tror jeg har kjent noen dult, er førstegangs så er veldig usikker.. Noen ganger synes jeg at jeg kan kjenne at det er noe der inne, men er veldig usikker.. Gleder meg til å kjenne tydlige spark Jeg har morkake foran så kan vel hende det er derfor jeg ikke kjenner så mye ennå..
Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Heisann. Jeg er i min 21 uke og kjente først spark i går kveld da jeg hadde lagt meg. Jeg er førstegangsfødende og har morkaka foran. Mange med morkaka foran kjenner ikke noe før en del senere. Husk at den lille ikke er så stor enda. Vet det er en liten trøst for man vil så gjerne få en bekreftelse på at den lille er der :-) Men det kommer, heeeeelt sikkert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå