Mini-Me? Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har til tross for to tidligere enkle pergokurer og påfølgende pausemåned ikke fått TR. Gynekologen satte meg derfor pga PCO på metformin, som jeg skulle ta i 3 uker (med økende dose), og deretter ta en dobbel pergokur sammen med metforminen. Det heter jo i pakningsvedlegget til pergo at dersom man ikke har blødninger i det hele tatt, kan kuren påbegynnes når som helst, i motsetning til 5. syklusdag, dersom man har blødninger. Så til "problemet": I dag tidlig startet jeg dobbel pergokur etter ett år uten TR, og to timer senere ser det ut som om TR kommer !!! Dette betyr i praksis at jeg har startet opp en pergokur på 1. syklusdag istedetfor på 5. syklusdag. Hvilke konsekvenser vil dette kunne få? Noen som vet? Takknemlig for svar:-)
Lykken_er_tre Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Jeg måtte gjøre det samme for å sette systemet mitt i gang igjen, og begynte å blø etter en dag. det var bare til å fortsette på kuren og neste gang jeg skulle ta en dobbel pergo så kom TR av seg selv og jeg unne sette i gang på dag 5. Etter 3 kurer med dobbel pergo ble jeg gravid i pause mnd, det samme skjedde når jeg ble gravid med førstemann:) Lykke til!
Mini-Me? Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Tusen takk:-). Er kuren jeg begynte på i dag "bortkastet" da, eller skal jeg oppføre meg som om den ble startet da den skulle? Uansett - glad for å høre at det nok ordner seg til slutt... :-)
Lykken_er_tre Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 i mitt tilfelle så fortsatte jeg bare som om det var en vanlig kur. Vet ikke om en skal det, men jeg har iallefall en liten jente og en i magen så noe må jo funke;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå