Gå til innhold

Da ser det ut som om jeg flytter inn her hos dere!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ett kryss på CB'n idag tidlig, etter innsett av ett 4-delt egg på vårt første ICSI! :) Litt svak strek på testen siden det er 2 dager før IKM, men ett tydelig kryss! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen!!!

Dette fortjener du virkelig! Lykke til videre framover!!!

Klem

Skrevet

masse Gratulerer med spira og velkommen inn hit sammen med oss:=)

Krysser fingrene for at spira di klorer seg godt fast og at alt går bra.

Nyt dette og ta godt vare på deg selv.

Klem

Skrevet

Tusen takk for det! Nå venter vi spent og teller dagene til UL i uke 7! :P

Skrevet

gratulerer s masse!!:)) akkurat kommet meg inn her jeg også....men har en fot innenfor ass.befr enda...sån for sikkerhetsskyld;) skumle greier dette....mitt 3 ivf forsøk dette..

tide fram mot ul er evig lang!! 4+5 idag...

Skrevet

Åååh så fantastisk!!! Så morro at det klaffet for oss begge på første ICSI! Gratulerer såååå mye!!!:D

Skrevet

Gratulerer så masse til deg og dreamer!! :D SÅ godt at det endelig har klaffet! Litt smånervøs enda, men håper og tror dette skal gå veien! :D

Når har du termin? :)

Skrevet

Velkommen etter :) Klaffet på første icsi for oss også. er 6+0 i dag og skal på ul neste torsdag. Termin 29.okt.

Lykke til ! :)

Skrevet

Tusen takk!

Tøysekoppen: Er litt skummelt og flytte fra ass. befrukting til 1.tri ja.. Tror liksom ikke helt på det! :P Er 4+1 idag og skal ringe inn til sykehuset i morgen! :)

Skrevet

Tusen takk!

Tøysekoppen: Er litt skummelt og flytte fra ass. befrukting til 1.tri ja.. Tror liksom ikke helt på det! :P Er 4+1 idag og skal ringe inn til sykehuset i morgen! :)

Skrevet

Tusen takk!! :D Veldig morro at vi ble gravide samtidig! Jeg er også smånervøs, og klarer nok ikke glede meg helt før etter UL eller uke 12. Jeg har termin 30. oktober. Når har du termin?:)

Skrevet

Spennende:) Mulig jeg flytter inn her om en ukes tid?? Hadde du noen symptomer før du testet? Er selv ganske sikker på at det har klaffet- føler det på meg... pluss diverse fysiske symptomer... :)

Skrevet

En uke etter innsett og frem til ett par dager siden hadde jeg ENORMT ømme pupper, nå er de "bare" ømme.. :P Ellers så er jeg litt småkvalm, om jeg ikke hiver i meg noe og spise annenhver time! :P

Dreamer: Jeg har termin 11.November! :) Skal ta ny test i morgen tidlig før jeg ringer sykehuset! Har både en digital og en vanlig! :P Skal også bestille time for tidlig UL i morgen! :)

Skrevet

Da flytter jeg ut igjen.. :( Idag fikk jeg negativ test etter mistanke da jeg mistet alle murringer, så begynte jeg og blø.. Så håper at vi får fryseforsøk snart og at eskimoen klyper seg fast! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...