lin78 4herligebarn<3 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Flere som har handlet endel mamma-klær eller? Gikk litt amok på salg idag, bare mama licious-klær:)Halv pris på alt sammen så det ble ikke mange kronene;)hihi Det ble en dongeribukse, en svart(finere) bukse, skjørt som var nedsatt til bare 25,-!!Og 2 topper som er bare helt heeeerlige å ha på(singletter). Så nå skal jeg greie meg helt fram til fødselen tror jeg:) Kjøpte også ammepute fra Dan`s til halv pris(m/små kuler inni), og 2 stretchlaken til vogn og seng til halv pris:)KUPP:)
Mammaia 81 Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Oioioi, hvor har du vært og funnet slike kupp da? Ikke på nett vel?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 heldiggris! det hørtes ut som noen kjempekjekke kupp!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2010 Nei på den lokale babybutikken der jeg bor:)
TillaMaria81 Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Hæ, finner dere seriøst mammaklær? Jeg synes alle gravidklær ser helt grusomme og kjærring ut...! Skjønner ikke at ikke H&M kan lage gravidklær i trend-serien sin, grmf. Hvor finner man fine gravidklær og hvordan ser de ut?
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2010 søk opp mama licious på google så får du se masse fint:)De selges bl.a. i name-it butikker, og muligens reflex. Men det er jo masse andre lekre mamma-klær i andre merker å da:)
bringebærsnipp Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 nelly.com har også mammaklær. bla fra mama licious.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå